הצרכנים פונו מהקניון | צילום: נתניה נט הפסד של מיליוני שקלים לעסקים בקניון עיר ימים הצרכנים פונו מהקניון | צילום: נתניה נט

אתמול במהלך כל היום הופסק החשמל בקניון עיר ימים בשל קצר חשמלי, בעקבות זאת הפסד של מיליוני שקלים לעסקים בקניון

הצרכנים פונו מהקניון | צילום: נתניה נט

עבודות השיפוץ בקניון עיר ימים גורמות להפסקות חשמל מרובות, כאשר אתמול (שני) הופסקה הפעילות בקניון במהלך יום שלם בשל שריפה של קו חשמל בחניון העילי.

שריפת קו החשמל גרמה לעשן רב, ריח של פלאסטיק חרוך שאפף את הקניון ופינוי כל באי הקניון עד לסוף היום. המפונים לא יכלו לגשת לרכב שלהם עד השעה 15:30, דבר שגרם לבהלה ואי סדר בקרבת החניונים, שכמעט גלשה לאלימות.

חנויות ממכר המזון נאלצו לזרוק סחורה רבה בעקבות הפסקת החשמל. בשיחה עם בעלי עסקים נאמר שמאז שהחלו עבודות השיפוצים הם חווים הפסקות חשמל מרובות והנהלת הקניון אינה מוכנה לפצות אותם "אני משלם עשרות אלפי שקלים על שכירות, וכשביקשתי מהנהלת הקניון פיצוי, שלחו אותי להתלונן אצל חברת החשמל" סיפר אחד מבעלי החנויות והוסיף "זה לא יאמן חוסר הרגישות של ההנהלה, להמשיך בעבודות שגורמות כל הזמן להפסקות חשמל לפני החגים, שזה זמן קריטי מבחינת העסק והמכירות. מי יפצה אותנו על אובדן ההכנסה?" 

סך ההפסד של בעלי החנויות נובע הן מאובדן הכנסה והן בשל סחורות שנאלצו לזרוק ועומד על מיליוני שקלים.

מהנהלת הקניון נמסר "מדובר בתקלה של חברת החשמל. הנהלת הקניון פעלה, מרגע קרות האירוע מול חברת החשמל בכדי להביא לחידוש הזרם במהירות האפשרית ולתיקון התקלה שגרמה להפסקת הזרמת החשמל לחלקים נרחבים משכונת עיר ימים ובכלל זה לקניון. הנהלת קניון עיר ימים ערוכה לכל תרחיש ופועלת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מבחינה מקצועית ומבחינת השרות, ועל פי כל הנהלים הנדרשים".