מתחם אטרקציות בחוף פולג | הדמיה: תמונה: יוסי דורון אטרקציה לתושבי העיר - לא בשבת מתחם אטרקציות בחוף פולג | הדמיה: תמונה: יוסי דורון

בישיבת המועצה האחרונה הודיעה ראש העיר כי מתחמי האטרקציות בחופי העיר יהיו סגורים בשישי -שבת. מאיר ברדוגו, פעיל חברתי: "לבוא ולהגיד שהיזם בפרויקט פארק המים ביקש לא לעבוד בשבת ואנחנו בסדר עם זה, בעיני זו חוצפה"

מתחם אטרקציות בחוף פולג | הדמיה: תמונה: יוסי דורון

הבעיה סביב פתיחת עסקים בשבת מכה גלים והפעם על המוקד, פארק המים העתידי שיוקם בחופי נתניה בקיץ הקרוב שלא יפתח בשבתות בשל דרישת היזם.

ראש העיר מרים פיירברג איכר ציינה בישיבת המועצה האחרונה "זה בא מהיזמים ולא מעיריית נתניה, הם מציינים מפורשות שהם לא מפעילים את האתר בשישי-שבת. אנחנו מכבדים את זה".

מאיר ברדוגו, פעיל חברתי שנלחם יותר מכל על נושא פתיחת העסקים בשבת, טוען כי הודאתו של היזם בדבר אי פתיחת הפארק בשבת משחקת לטובתה של ראש העיר מרים פיירברג, שכן זה נוח לה וחוסך לה להגן על עצמה בשאילתות מטעם חברי מועצה דתיים על כך שהקרקע היא עירונית ויפתח עסק בשבת.

"נתניה היא עיר תיירות ומעבר לכך היא עיר של רבע מיליון תושבים. בנתניה ב-20 השנים האחרונות לא נבנו שום אטרקציות או איזורי בילוי ופנאי שפתוחים בשבת עבור התושבים שרוצים לנצל את ימי החופש היחידים שלהם בשבוע. נתניה זקוקה למתחמי בילוי מהסוג הזה. לא רק לי נשמע הזוי שבקיץ יפתח פארק מים עם מגלשות ומתקנים נוספים שלא יהיה פתוח בשבת" ציין ברדוגו והוסיף "לבוא ולהגיד שהיזם בפרוייקט פארק המים ביקש לא לעבוד בשבת ואנחנו בסדר עם זה, בעיני זו חוצפה. שוב כל אחד יעשה ויחליט מה שנכון לו, זה לא עסק פרטי מדובר על עסק שיושב על קרקע עירונית ולקרוא לזה אטרקציה תיירותית זה קצת לצחוק לנו התושבים בעיניים שכן אף תייר או תושב מעיר אחרת לא יגיע לפארק, אולי כמה ילדים במהלך חופשת הקיץ וזהו".

ברדוגו סקפטי לגבי הסיכויים לשנות את ההחלטה על פתיחת הפארק בשבת, לדעתו העירייה מסובכת מעל ומעבר עם המיזם עצמו ומקווה שכספי ציבור לא ילכו על תשלום פיצויים לאותו יזם על שינוי המקום.