חבר המועצה יוסי דורון חבר מועצה תובע מיליון שקל בגלל שיימינג חבר המועצה יוסי דורון

חבר המועצה יוסי דורון הגיש תביעת לשון הרע נגד אלי בר, זאת בעקבות פרסומים נגדו ברשת החברתית

ביום שלישי האחרון, הגיש חבר המועצה יוסי דורון, באמצעות עו"ד בני כץ, אחד מעורכי הדין הבולטים בישראל, תביעת לשון הרע על סך מיליון שקל נגד אלי בר, זאת לאחר שבר כתב ברשת החברתית פרסומים המרמזים על שחיתות מצד חבר המועצה בעניין מתחמי האטרקציות בחופי נתניה.

חבר המועצה ואיש העסקים יוסי דורון מוכר לרבים בעיר כאחד מאנשי הציבור הישרים ביותר, עוסק מזה שנים בעשייה ותרומה חברתית, עושה עבודתו נאמנה וידוע בנקיון כפיו ובנגישותו לכל תושבי העיר שזקוקים לעזרה.

בכתב התביעה טוען דורון כי בר החליט בצורה מודעת לפעול נגדו וזאת ללא כל סיבה באופן של הפצת שקרים שהנן נבזיות ושקריות ושבינן לבין המציאות אין דבר וחצי דבר, דברי הבל ושקר.

חדשות מקומיות - חבר מועצה תובע מיליון שקל בגלל שיימינג

עורך דין בני כץ

על פי כתב התביעה פרסם בר פוסטים כגון "עם מי יוסי דורון התייעץ בדיוק? עם אישתו ומנהל הבנק שלו?"; "היחידים שיצאו נזכרים מהפרוייקט השערוריתי והלא חוקי הזה הם ציבור קטן מאוד של אנשי סוד ביניהם מנהל סניף הבנק שלהם"; "כל הסיפור הזה רקוב מיסודו ומי שקידם זאת ודחף תוך כדי עבירה על חוק ניגוד עניינים חריף זה חבר מועצה אחד..."

כמו כן, על פי כתב התביעה, במפגש אקראי במקום ציבורי, הטיח בר בדורון "אתה מושחת ולוקח כסף" זאת לעיני אנשים רבים שנכחו במקום.

עו"ד בני כץ בתגובה "אנשי ציבור אינם טולרנטים עוד להיות שק חבטות עבור משמיצים ומלעיזים. ככל שאדם מפרסם דברי בלע ושקרים שפוגעים באנשי ציבור עליו לתת את הדין על כך".

תגובתו של אלי בר "מוזר שכתב התביעה הגיע אליכם וטרם הגיע לידי ומפורסם לציבור מבלי שאוכל להתיחס ענינית לתוכנו. מבלי לדעת מה תוכנו ברור שזאת תביעה פוליטית וניסיון החרשה והשתקה של מחאה ציבורית שנמצאה מוצדקת".