צילום: דוברות המשטרה גנב, פגע בניידת, דרס ונתפס צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד תושב נתניה שגנב בושם מחנות, פגע בניידת משטרה ודרס מתנדב במדים. מצורף סרטון

צילום: דוברות המשטרה

בתום חקירת משטרתית הוגש בשבוע שעבר כתב אישום, באמצעות פרקליטות מחוז מרכז, כנגד תושב נתניה בן 47, בגין דריסה של מתנדב משטרה במדים, גניבה ועבירות נוספות.

מכתב האישום עולה כי בסוף החודש שעבר, גנב הנאשם בושם מחנות למוצרי פארם בראשון לציון. המאבטח בחנות הבחין בו וקרא לו לעצור, אולם החשוד נמלט לעבר רכבו שחנה בסמוך.

המאבטח הבחין בניידת משטרה ובה שני מתנדבים במדים, הוא דיווח למתנדבים על המקרה ואלו הגיעו לכיוון רכבו של החשוד, חסמו אותו עם הניידת, קראו לנאשם לעצור וניסו לפתוח את דלת רכבו. הנאשם לא נענה לקריאותיהם ואף התניע את רכבו ונסע במהירות לאחור, תוך שהוא פגע בעוצמה בניידת המשטרה. בהמשך ביצע פניית פרסה חדה ופגע בעוצמה באחד המתנדבים.

כתוצאה מכך הוטח המתנדב על הכביש, והנאשם המשיך בנסיעתו תוך שהוא דורס את המתנדב, גורר אותו מתחת לרכב לאורך מספר מטרים ונמלט מהמקום.

המתנדב פונה לבית החולים כשהוא פצוע באורח בינוני לשם המשך קבלת טיפול רפואי.

פעילות חקירתית ומבצעית הביאה לאיתורו ומעצרו של הנאשם בסמוך לביתו בנתניה.

מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בראשון לציון ובשבוע שעבר כאמור הגישה הפרקליטות כתב אישום בעניינו הכולל בקשה לחילוט רכבו, בקשה למעצר ולפסילת רישיון הנהיגה עד לתום ההליכים בגין גניבה, הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, חבלה של ממש, נהיגת רכב בדרך נמהרת והפקרה לאחר פגיעה.