תמונה: evolve media  הושק מתחם ה- SOHO בהשקעה של 300 מיליון שקלים תמונה: evolve media

מתחם ה-SOHO יציע חוויית קניה, בילוי ופנאי של חנויות לעיצוב הבית לצד מסעדות ובתי קפה. המתחם יהיה פתוח גם בשבת

תמונה: evolve media

מתחם SOHO החדש באזה"ת פולג צמוד לאיקאה, הוא מתחם לעיצוב הבית, הלייף סטייל והקולינריה היחיד בארץ.
המתחם הסוהו משלב חוויית קניה של חנויות עיצוב וריהוט לבית לצד מסעדות ובתי קפה.

את עיצוב המבנה האדריכלי של המתחם תכנן האדריכל רמי וימר, בו השקיעו בעלי המתחם אלקטרה נדל"ן ובן אפרים בנייה וייזום כ-300 מיליון שקלים.
המתחם משתרע על שטח של כ-27,000 מ"ר מתוכם 4 קומות מסחר, 4 קומות משרדים, סופרמרקט גדול ו-3 קומות חניון תת קרקעי עם 600 מקומות חניה.
בקומות העיצוב מותגים מובילים רבים, ביניהם: SHVIRO ריהוט גן, שמרת הזורע, אסף רהיטים, המזרונאים, יעד פרזול, Simplywood, שטיחי צמר, RIVIERA, שוורץ הום קולקשן, SIMMONS, פלאש תאורה, BRASS, חשמל נטו, pick a chair, אמבטנט, גלאמר דיזיין, עידן כורסאות, סינמה מזנוניםRepublica Italiana ועוד.
בקומת הקרקע מגוון מסעדות ובתי קפה: לחם ארז, לנדוור, אגאדיר, טוני ווספה, NAGISA SUSHI, BIGA, FAT VINNY, ליליס פטיסרי, חומוס אהרל'ה, גלידריה EMILIA ועוד.
במתחם הסוהו גם סופרמרקט גדול של רשת סטופמרקט המשתרע על שטח של כ- 3,500 מ"ר ויפעל גם בשבת.

חדשות מקומיות - הושק מתחם ה- SOHO בהשקעה של 300 מיליון שקלים

מתחם SOHO | צילום: קובי לחמיש

בקומות העליונות של המתחם ישנם 74 משרדי בוטיק מתחומים שונים: אדריכלים, משרדי עורכי דין, רואי חשבון ובעלי מקצועות חופשיים. 

המתחם יהיה פתוח כאמור גם בשבת, כאשר בעלי העסקים יוכלו לבחור האם לפתוח או לא.
יניב אפרים, מיזמי הפרויקט: "ה-SOHO מציע חווית קניה מעוררת חושים. בזכות התמהיל הברור שיצרנו בקפידה, הלקוחות ימצאו כאן אפשרויות רבות ומגוונות של מותגים מהקטגוריות המובילות בעולם העיצוב ואבזור הבית ויחד עם זאת יוכלו ליהנות מהיצע רחב של מקומות בילוי, מסעדות ובתי קפה ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו נדאג לשמור על רמה גבוהה של איכות, שירות והנאה וה-SOHO יהיה המקום שאדריכלים, מעצבי פנים, שוחרי עיצוב וכלל הלקוחות יראו בו בית, בזכות חוויית הקנייה החדשנית, המקיפה והרחבה. הפרויקט הינו ייחודי ואינו ניתן להשוואה למתחמים אחרים. השילוב של מתחם שלם לעיצוב לצד איקאה הופך את המקום לעוגן מרכזי וייחודי בארץ. הגישה הנוחה לכביש החוף והסמיכות למחלף פולג יבטיחו את הגעתו של הציבור הרחב באופן תמידי".