המועמד לראשות העיר יוני שטבון מסייר במרכז העיר נתניה יוני שטבון: "אשחרר את הלחץ מבעלי העסקים בעיר" המועמד לראשות העיר יוני שטבון מסייר במרכז העיר נתניה

המועמד לראשות העיר נתניה יוני שטבון נפגש בחודשים האחרונים עם מאות בעלי עסקים בעיר "לא ניתן להמשיך להתעלם מהמצוקות של בעלי העסקים, שהביאו לגסיסה איטית של המסחר בעיר"

המועמד לראשות העיר יוני שטבון מסייר במרכז העיר נתניה

המועמד לראשות העיר יוני שטבון נפגש עם בעלי עסקים בנתניה, במסגרת תהליך כתיבת תכנית הסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בעיר "לצד התפתחות הקניונים וכניסת הרשתות הגדולות, העסקים הקטנים הם האופי של נתניה. כשגדלנו, מרכז העיר היה מקום פעיל וחי. בעלי העסקים לא היו רק מוכרים, הם היו אנשים שדיברנו איתם ושהיו חלק מנוף ילדותינו. היום קיומם בסכנה אמיתית" אמר שטבון והוסיף"במירוץ לאחר עוד ועוד גושי בטון, ראשת העיר הזניחה את מרכז העיר, את האנשים והשכונות הוותיקות, ובמיוחד את העסקים הקטנים - מנוע הצמיחה של העיר שלנו. יותר ממיליון ישראלים עובדים ברחבי המדינה בעסקים הקטנים והבינוניים, שהם עמוד השדרה של הכלכלה הישראלית. הבירוקרטיה בטיפול בעסקים, ובמיוחד ברישוי, שמייצרת עיריית נתניה - שוחקת את העסקים הקטנים"

חדשות מקומיות - יוני שטבון: "אשחרר את הלחץ מבעלי העסקים בעיר"

המועמד לראשות העיר יוני שטבון מסייר במרכז העיר נתניה

שטבון סיכם "יחד עם צוות מקצועי, המסייע לי בבניית תכנית סיוע לעסקים הקטנים, חרשתי את העיר, ואני ממשיך להפגש עם בעלי עסקים וללמוד את מצוקותיכם. כשאכנס ללשכת ראש העיר, נשים אתכם, העסקים הנתנייתים בראש סדר העדיפויות".

*חלק מקמפיין בחירות