חבר המועצה הרצל קרן מחזה נדיר במועצה, מחיאות כפיים מקיר לקיר חבר המועצה הרצל קרן

חבר המועצה הרצל קרן התייחס בעקיפין לתקרית בין יוסי דורון לעופר אורנשטיין, ביקש להימנע משיימינג מכל סוג שהוא ברשתות החברתיות וזכה למחיאות כפיים. וידאו

המבוגר האחראי, הרצל קרן בישיבת המועצה

ישיבת המועצה אמש (רביעי) בעיריית נתניה נערכה בווליום נמוך, ודאי ביחס לקודמותיה. מלבד המחמאות הרבות להן זכתה ח.ל.ת על פעילותה, מי שבלט היה חבר המועצה הרצל קרן, שביקש מהנוכחים להימנע משיימינג ברשתות החברתיות והתייחס בעקיפין לעימות בישיבה הקודמת בין יוסי דורון לעופר אורנשטיין.

"אני פונה לכל חברי המועצה ולא רק לאלה שיושבים כאן, אלא למי ששואף להיות חבר מועצה בעתיד ולכל שחקני הפייסבוק שלחלקם שאיפות פוליטיות וחלקם לא", פתח קרן. "חברים, קצת איפוק, קצת סבלנות, קצת אורך רוח בסופו של דבר כולנו בני אדם. לפני שאנשים מפרסמים פוסט מתלהם או בוטה בצורה זו או אחרת, בואו נחשוב על כך שמאחורי כל מי שתוקפים אותו יש משפחה ואדם עם רגשות. בואו נגלה אחריות. אם מתפרסם פוסט לא ראוי נמחק אותו - אם יש לנו שליטה עליו כמובן, ובאופן אישי נקפיד על לשון נקייה, עניינית, מכובדת ואפשר גם לפרגן, לא יקרה שום דבר".

המבוגר האחראי, הרצל קרן בישיבת המועצה (חלק ב')

למרות שלכולם בחדר ברור היה במה הדברים אמורים, הדגיש קרן כי "אני לא נכנס לשמות, אלא אומר את הדברים ברמה העקרונית. בואו לא נשכח שאנחנו קודם כל בני אדם ואחר כך אנשי ציבור ופוליטיקאים. אני בטוח שכלם ללא יוצא מן הכלל, אופוזיציה וקואליציה, מסכימים איתי ומצטרפים לקריאה הזו". דורון הגיב בקריאת "אשריך הרצל!" ויחד עם חברים נוספים זיכה את הרצל במחיאות כפיים, שלימדו על חשיבות דבריו, כמו גם על ההסכמה הגורפת עמם.