בתי מלון בעיר ימים תושבי עיר ימים נלחמים על הבית בתי מלון בעיר ימים

מאבק תושבי רמת פולג עיר ימים נגד בניית מתחם המלונאות בחוף פולג הולך ומסתמן כגדול ביותר שהיה בשכונה מזה עשור לפחות. תושבי השכונה מבהירים, שיפגינו בצמתים על בסיס שבועי ולא נרפה עד שיבטלו את הקטסטרופה הזו

 

פרסום תכנית בניית שישה בתי מלון בחוף פולג בשבוע האחרון לא הותירה ברירה לפעילים החברתיים בשכונה דודו סלמה וטלי מולנר לצאת למאבק שתוך שעות סחף אחריו אלפי תושבים מודאגים בהם גם חברי המועצה יוסי דורון, ענת לביא ונפתלי בחטיאר. כאמור בתכנית בבינוי המדוברת עתידים להיבנות לא פחות משישה בתי מלון על חוף פולג שיפגעו ברמת החיים בשכונה ויתרה מכך יפכו את חלקת הטבע האחרונה בשכונה גוש בטון שלא לצורך.

"שמישהו יסביר לי למה צריך שישה בתי מלון בתוך שכונת מגורים?? גם ככה הצפיפות בשכונה מורגשת במיוחד על הכבישים וזה עוד לפני שסיימו לבנות את השכונה, יש עוד לא מעט מגדלי מגורים שנמצאים בתהליכי בניה ובתרגום חופשי מדובר על עוד מאות ואלפי תושבים" טוענת מולנר ומוסיפה "כל אדם בעל הגיון בריא מבין כי אין הגיון להקים שישה בתי מלון בלב שכונת מגורים ומעבר לכך, נראהלך שבתי המלון יאוכלסו? אז זהו שלא מרביתם יעמדו כגוש בטון או יהפכו לדירות מגורים".

כחלק מהמאבק מתכוונים להגיש בימים הקרובים מכתב התנגדות לועדה המקומית לתכנון ובנייה עליו חתמו נכון לרגע זה 600 תושבים וכן 1750 תושבים חתמו על עצומה הדורשת את הקפאת ההליכים הכוללת אישורים ומתן התרי בניה לקבלנים זאת לפחות עד אשר יפתרו את בעיית התחבורה הקיימת בשכונה שתחמיר בעתיד.

מי שהצטרפו למאבק והביעו תמיכה בפומבי הם חברי המועצה תושבי השכונה נפתלי בחטיאר- ממונה על ההנדסה והקליטה, עו" ענת לביא- יו"ר ועדת ביקורת ויוסי דודון- שהבטיח לפעול במרץ מול ראש העיר מרים פיירברג איכר.