שטבון וקרן | סיור בשוק נתניה "אהפוך את השוק למרכז מסחר ותיירות מכל הארץ" שטבון וקרן | סיור בשוק נתניה

המועמד לראשות העיר נתניה יוני שטבון ושותפו הרצל קרן סיירו בשוק וזכו לחיבוקים חמים ולתמיכה מהסוחרים ומתושבי העיר. בזמן הסיור עלו נושאים רבים שמטרידים את התושבים 

שטבון וקרן | סיור בשוק נתניה

סוחרים ותושבים רבים עצרו את שטבון והרצל בסיורם עם הפעילים ושוחחו עימם, הביעו את הערכתם, וסיפרו על קשיים שעומדים בפניהם. במוקד הדברים שעלו בשיחות הרבות: מרכז העיר והשוק המוזנחים שנותרו כפי שהיו לפני 40 שנים וקשיי החנייה במקום.

חבר הכנסת לשעבר, שטבון, הגיב "השוק הוא חלק מרכזי מהאופי של נתניה, ואסור להזניח אותו ולקדם אך ורק את הרשתות הגדולות. כשאכנס לתפקידי כראש העיר הבא, אקדם את המסחר בעיר בכלל ובשוק בפרט. כשהתוכנית שלי היא להפוך את השוק לאיזור תיירותי, שיגיעו לבקר בו במיוחד מכל רחבי ישראל. מרכז העיר כולה תחזור להיות מוקד לבילוי ופנאי פעיל ותוסס כפי שהיה בעבר וראוי שיהיה בעתיד. אנחנו נקדם מקומות חנייה נוספים שיקלו על הקונים, אזורי פריקה לסוחרים, שיפור תשתיות, והכל כדי לאפשר לסוחרים להציג ולמכור את מרכולתם ולתת לקונים חווית קנייה נתנייתית אותנטית".

הרצל קרן, שותפו של שטבון התרשם מהדרך בה הם התקבלו "השוק הוא מד הדופק של הציבור בישראל בכלל ובנתניה בפרט. מניסיוני אחרי חמש מערכות בחירות, קורה בעיר משהו חדש. תחושה רחבת היקף של תמיכה אדירה, רצון של הציבור למשהו רענן, צעיר ודינמי".

נתנייתים רבים הצטרפו בשבועיים האחרונים לשטבון כפעילים במטה, חלקם הצטרפו לסיור הצבעוני בשוק. במאות בתים נתלו בשבועיים האחרונים שלטי הקמפיין והסיורים והמפגשים נמשכים.

*חלק מקמפיין בחירות