מימין לשמאל: עו"ד ענת לביא אזולאי, יוני שטבון, ליאורה לוי והרצל קרן שטבון וקרן מציגים את הרביעייה הראשונה ברשימה מימין לשמאל: עו"ד ענת לביא אזולאי, יוני שטבון, ליאורה לוי והרצל קרן

חברת מועצת העיר מסיעת "למען נתניה" עו"ד ענת לביא-אזולאי וההיי-טקיסטית ליאורה לוי מצטרפות לסיעה של הרצל קרן והמועמד לראשות העיר יוני שטבון 

מימין לשמאל: עו"ד ענת לביא אזולאי, יוני שטבון, ליאורה לוי והרצל קרן

שתי המצטרפות החדשות לסיעה של שטבון וקרן הן עו"ד ענת לביא-אזולאי וליאורה לוי.

עו"ד ענת לביא-אזולאי

חברת המועצה בסיעת "למען נתניה" מצטרפת לרשימתו של חבר הכנסת לשעבר, סא"ל במיל' שטבון ושותפו הרצל קרן. עו"ד לביא-אזולאי, ילידת 1974, נשואה+2. גדלה בשכונת וותיקים בנתניה ובנתה את עצמה בעשר אצבעותיה. מזה כ-20 שנים היא הבעלים של משרד עריכת דין מצליח בנתניה, בו מועסקות עורכות דין בלבד מתוך גישה של העצמה נשית וניפוץ תקרת הזכוכית. המשרד מעניק בין היתר סיוע ותמיכה פרו-בונו לתושבי העיר בייעוץ ובהכוונה משפטית.
כחברת מועצה בלטה כיו"ר וועדת ההנחות בארנונה וכיום משמשת כיו"ר ועדת הביקורת. במסגרת זו היא מנהלת מאבק נגד השימוש והמצאותו של אזבסט בנתניה. בין מאבקיה המאבק לביטול הקמת גן לילדי עובדים זרים בשכונת סלע, ומאבק נגד הפיכת המלטשות בשוק העירוני למגורים באופן בלתי-חוקי.

עו"ד לביא אזולאי "צריך להזניק את נתניה קדימה, ושטבון וקרן עם הרשימה המתהווה מראה עוצמה אדירה שתשנה את המצב הקיים. אחרי 20 שנה בתפקיד ראשת עיר ויותר מ-40 שנה בעירייה, צריך ראש עיר חדש וצעיר, ועכשיו יש לנו אלטרנטיבה מצוינת וראויה. כאשר הכרתי את יוני באופן אישי, גיליתי אדם עם לב גדול, איש שיחה ומנהיג עם חזון. אני בטוחה שהוא יהיה קשוב לכלל התושבים מכל רחבי קשת האוכלוסייה. גאה להיות חלק מהנבחרת שהולכת לעשות כל-כך הרבה טוב לעיר. יחד נרענן את העיר".

ליאורה לוי

ליאורה לוי נולדה ב-1983 בפריז. וכבר מילדותה ביקשרה כבר בחופשות בנתניה, בשכונת קריית נורדאו בה התגוררו סבה וסבתה שעלו ממרוקו בשנות ה-70.

בגיל 16 החליטה ללכת אחרי החלום הציוני ועלתה לבדה לארץ ישראל כאשר הוריה ושני אחיה נשארו בצרפת. לאחר שסיימה תואר ראשון במדעי המחשב בטכניון שבה לגור בנתניה.

מזה 11 שנה עובדת בחברות היי טק שונות כמהנדסת תוכנה, וב-2016 סיימה תואר שני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה.
"עבדתי בחברות היי-טק בתל אביב וברעננה, וכאמא היה לי חשוב להתקרב לבית. כך עברתי לעבוד בחברת היי-טק באזור התעשייה בנתניה", מספרת לוי, שלטענתה יש לעודד חברות היי-טק לעבור לעיר, כדי לתת מענה לאוכלוסייה הצעירה בעיר. "יש לנו מכללה עם סטודנטים איכותיים, וצריך לספק להם מקומות תעסוקה בתקופת הלימודים ובעת השתלבותם בשוק העבודה. כך נצליח להשאיר את הדור הבא בעיר. יש לנו עיר מדהימה, וכחברת מועצה אני רוצה להפוך אותה לעיר שפונה לעתיד, ומהווה מקום מגורים אטרקטיבי לאוכלוסייה הצעירה."

יוני שטבון, ברך את המועמדות החדשות "כראש עיר, חברי המועצה יהיו שותפים אמיתיים שלי בקבלת ההחלטות ובעשייה למען כל תושבי העיר שלנו. הרשימה שלנו מייצגת את הפסיפס המדהים של העיר נתניה. נמשיך בעבודה קשה עד הבחירות ולאחר הבחירות".

הרצל קרן "לאחר הבחירות אנחנו נהיה הסיעה הגדולה ביותר במועצת העיר, הן בגלל הניסיון והן בגלל הרעננות וההתחדשות. אני חש את האווירה הציבורית ואני יכול לומר מניסיוני הרב, שיש אוירה של מהפך באוויר ורצון לראות משהו חדש ומרענן, וזאת לאחר שנים רבות כל כך של אותו שלטון בעיר. שלטון ממושך לא מטיב עם העיר ולא עם תושביה".

טרם נמסרו שמותיהם של שאר המתמודדים ברשימה.

*חלק מקמפיין בחירות