ראש העיר מרים פיירברג איכר משיקה את קמפיין הבחירות רואה דברים, מגשימה חלומות ואומרת את זה אביא לנתניה ראש העיר מרים פיירברג איכר משיקה את קמפיין הבחירות

קמפיין הבחירות של סיעת "נתניה אחת" בראשות ראש העיר מרים פיירברג-איכר הושק בראשון השבוע במלון ליאונרדו בעיר בנוכחות מאות אנשים שבאו להביע תמיכה. "למרות שזו הפעם החמישית שלי, אני מתרגשת כאילו זו הראשונה", אמרה ראש העיר

ראש העיר מרים פיירברג איכר משיקה את קמפיין הבחירות

אי אפשר היה להכניס סיכה באולם הכנסים של מלון ליאונרדו בנתניה, שאירח אמש (ראשון) את השקת קמפיין הבחירות של סיעת "נתניה אחת" בראשות ראש העיר מרים פיירברג-איכר. בלונים צהובים, דגלים ושלטי תמיכה תואמים לצד מוסיקה שמחה ומאות תומכים העניקו תחושה של ניצחון מוחץ כארבעה חודשים לפני הבחירות עצמן.

פיירברג איכר נכנסת לאולם לצלילי השיר "מהפכה של שמחה" | צילום: נתניה נט

בקמפיין הוצגה רשימת חברי "נתניה אחת", הכוללת את חברי המועצה אלי דלל, שירי חגואל סיידון, רפי ימין, אביטל לאופר, יוסי דורון, שושנה (צ'וצ'י) זילברברג, שלמה ישי ודימה בולט. שאר החברים בסיעתה של ראש העיר הם רפי אמזלג, אמיה טגה, אבי סלמה, יאן לוינזון, קובי יצחק, מוטי רצאבי ולימור ארבץ.

פיירברג-איכר נראתה נרגשת מאוד לכל אורך האירוע והודתה בחום לאנשים שהגיעו לתמוך בה. "למרות שזו הפעם החמישית שלי, אני מתרגשת כאילו זו הראשונה", אמרה. "באנו להגיד כאן היום שאת המנגינה הזו אי אפשר להפסיק".

תורמים, רכבות ואיקאה

בדבריה סקרה פיירברג-איכר את פועלה למען העיר לאורך השנים. בין השאר סיפרה על תורמים נדיבים מבלגיה ומרוסיה, על אזור התעשייה הנרחב בהרצליה ממנו לקחה השראה לזה בנתניה, בניית האצטדיון העירוני אחד המרשימים בישראל, מיליוני השקלים המושקעים בחינוך על מנת שכל אחד ואחד מילדי העיר יוכל לגשת לבחינות הבגרות, המענה התרבותי והמקצועי לו זוכים צעירי העיר תודות לארגון "הגג", הקמפוס לאמנויות ההולך ומשתבח בדורה, החוויה התרבותית והלימודית בפלנטריום, אירוח אליפות העולם בלקרוס, פיתוח החופים וכן הרחבת אזורי הסחר ותחנת רכבת חדשה שצפויה להיבנות בנוסף לתחנת ספיר. "אני רואה דברים, מגשימה חלומות ואומרת- את זה אביא לנתניה", הכריזה ראש העיר.

הפנים קדימה

בהמשך תיארה מרים את שאיפותיה להמשיך ולפתח את העיר גם בהמשך הדרך. כאן הודגשו פרויקטים דוגמת התחדשות עירונית, מחיר למשתכן, פינוי-בינוי וכן שיפוץ בשכונות דורה, גבעת הפרחים ושכונות נוספות, כל זאת במטרה להגדיל את כמות האוכלוסייה בנתניה לאזור ה-400 אלף תושבים. בפן התחבורתי ציינה בין השאר ראש העיר את דרך בית ליד שצפויה להיות ללא רמזורים מכביש 6 ועד רחוב הרצל, כביש 531 שכרגע מתאפשר להגיע אליו רק מכיוון דרום וכן חיבור עתידי לנתיבי איילון.

ברקע נוגן השיר "מהפכה של שמחה" של ליאור נרקיס ועומר אדם. פיירברג-איכר, שנופפה להמונים שעודדו אותה, אפילו הרשתה לעצמה להשתחרר מעט ולרקוד עם החברים. עם קמפיין מרשים שכזה ותמיכה מקיר לקיר, בכלל לא בטוח שתהיה מהפכה בעיר שלה בסוף אוקטובר.