התחדשות עירונית בקרית נורדאו. הדמיה הכירו את שכונת קרית נורדאו החדשה התחדשות עירונית בקרית נורדאו. הדמיה

היום במועצת העיר הוגשה ואושרה תוכנית לפרויקט פינוי בינוי הגדול ביותר שהיה עד כה בעיר. 857 יחידות דיור חדשות יוקמו במקום 208 יחידות דיור הקיימות כיום ברחובות זלמן שניאור, ש"י עגנון וקרן היסוד  

התחדשות עירונית בקרית נורדאו. הדמיה

בהמשך להחלטה של ראשת העיר הגב' מרים פיירברג איכר לקחת את ההתחדשות העירונית כפרויקט הדגל של העירייה, הוגשה ואושרה היום (רביעי) במועצת העיר תוכנית פינוי בינוי בשכונת קרית נורדאו.
פרויקט התחדשות עירונית - ש"י עגנון נתניה הינו פרויקט משמעותי שישנה כליל את פני שכונת קרית נורדאו הוותיקה וישפר משמעותית את איכות החיים של התושבים בשכונה. הפרוייקט משתרע על פני 23.4 דונם בין הרחובות זלמן שניאור, ש"י עגנון וקרן היסוד ויכלול 14 מבני מגורים בני 8 קומות או 23 קומות. בפרויקט ייבנו 857 יחידות דיור, מתוכן 20% יחידות דיור קטנות במקום 208 יחידות דיור הקיימות כיום. כמו כן יוקצו 1.8 דונם למוסדות ציבוריים.

חדשות מקומיות - הכירו את שכונת קרית נורדאו החדשה

התחדשות עירונית בקרית נורדאו. הדמיה

ראש העיר מרים פיירברג איכר אמרה בתגובה "הפרויקט מצטרף לפרויקטים נוספים במרכז העיר, בצפון העיר, בשכונת הרצל, נאות הרצל, קרית נורדאו ואזורים. תמהיל הדירות המאפשר גם בניית דירות קטנות נותן מענה גם לאוכלוסיה של צעירים בתחילת דרכם. לפרויקטים של התחדשות עירונית בשכונות שותפים משרד השיכון והאוצר. מדובר בבשורה גדולה לתושבי העיר"

חדשות מקומיות - הכירו את שכונת קרית נורדאו החדשה

התחדשות עירונית בקרית נורדאו. הדמיה