מורן כהן. הפגנה מול בנין הממשלה מפלגת החדשים בהפגנת המוחלשים בתל אביב מורן כהן. הפגנה מול בנין הממשלה

מאות מפגינים חסמו את דרך השלום בתל אביב כדי להציף את בעיית האוכלוסיות המוחלשות בישראל ודרשו פתרון. באו לתמוך נציגי מפלגת "החדשים" מנתניה

מורן כהן. הפגנה מול בנין הממשלה

ההפגנה מול בניין הממשלה בתל אביב, שרבים בטעות שייכו אותה לנכים בלבד, כללה גם קשישים, זכאים לדיור ציבורי ואימהות חד הוריות.
מבין 300 המשתתפים בהפגנה בלטו במיוחד נציגי מפלגת החדשים מנתניה, אמיר סיני ומורן כהן, שבראש מצע מפלגתם נמצא הטיפול באוכלוסייה המוחלשת.
מורן כהן אם חד הורית ל- 4 ילדים, הצטרפה לאמיר סיני ולמפלגת החדשים על מנת לקרוא את זעקתם של האוכלוסיות המוחלשות בעיר ולייצג אותם ואת צרכיהם במועצה.

חדשות מקומיות - מפלגת החדשים בהפגנת המוחלשים בתל אביב

מורן כהן. הפגנה מול בנין הממשלה

מורן סיפרה לנתניה נט כי עזבה ארבעה ילדים בבית כדי להגיע להפגנה, לחזק את המפגינים ולמחות על המצב העגום שבו ממשלת ישראל מפנה גב לאוכלוסייה שהכי צריכה אותה "הגעתי להפגנה בגובה עיניים, כי מדובר במגרש הביתי שלי ובמציאות שבה אני חיה. לא הגיוני בעיני שבמקום לקדם את הקשישים, הנכים, מבקשי הדיור הציבורי והאימהות החד הוריות הממשלה פשוט מתעלמת".
כהן לא חסכה את אכזבתה מהציבור ובעלי התפקידים שלא באו לתמוך "יצאתי מאוכזבת וכאובה מההפגנה, מבחינתי זה היה לראות את האטימות במו עיניי וזה קשה. העובדה שאף נציג ציבור לא הגיע לתמוך במפגינים גרם לי מצד אחד לתחושה קשה ומאכזבת ומצד שני קיבלתי חיזוק לדרך שבחרתי והוכחה לחשיבות הצלחת מפלגת החדשים בבחירות הקרובות.