הפתק בקלפי. לא יהיה רשום בראשות יוני ג'ורנו  נמחקה עתירתו של יוני ג'ורנו לשינוי שם בקלפי הפתק בקלפי. לא יהיה רשום בראשות יוני ג'ורנו

רשימת נתניה שלנו, בראשות עו"ד יוני ג'ורנו הגישה עתירה לבית המשפט המחוזי בטענה כי ביום הבחירות על פתק ההצבעה בקלפי יופיעו אותיות הרשימה "רק", לצד שם הסיעה "נתניה שלנו", ללא שמו של ראש הרשימה יוני ג'ורנו

הפתק בקלפי. לא יהיה רשום בראשות יוני ג'ורנו 

וועדת הבחירות בנתניה אומנם לא הביעה התנגדות לעתירה אולם נציגת פרקליטות המדינה המייצגת את וועדת הבחירות הביעה בבית המשפט התנגדות בטענה כי גם אם אכן מר ג'ורנו הוטעה ע"י ועדת הבחירות בזמן מילוי טפסי הסיעה, אין זה בסמכותם כעת לאשר או להתנגד לשינוי שם הסיעה.
בפסק הדין כתבה סגנית נשיא בית משפט המחוזי לוד, כבוד השופטת ורדה מרוז: "אכן מדובר במקרה מצער, כעולה מדברי העותר לפיו הוטעה לחשוב שפרטיו ימולאו ע"י אחרים, והדבר לא נעשה. יש להצר על כך שהעותר יוצא נפסד. אולם, על פי הוראות החוק לא ניתן לתקן את הפגם"
מדבריה של סגנית נשיא בית המשפט עולה, כי גם אם אכן ג'ורנו צודק, ואף ברור לכל כי הוא עלול להינזק כתוצאה מההחלטה, אין באפשרות בית המשפט להתערב ולתת החלטה שיפוטית בנושא.
עו"ד ג'ורנו טען בבית המשפט, כי שמו הוא "המותג", הציבור מכיר את ג'ורנו מעשייתו הציבורית רבת השנים, ואילו שמו לא יופיע על פתקי ההצבעה, עלול להיגרם לו נזק.
עוד הוסיף ג'ורנו בבית המשפט: "10 שנים בניתי את השם בשתי ידיי, פעלתי למען הציבור במאות מקרים, הייתי מענה 24/7 לפניות שהרשויות לא ענו, הייתי יועץ, פסיכולוג, עו"ד ועובד סוציאלי לציבור, לבוא היום ולומר כי השם שלי לא יופיע על פתקי ההצבעה, זה עלול לפעול לרעתי, אנשים מכירים את השם לי, עם כל הכבוד את "נתניה שלנו" הקמתי לפני 7 חודשים, והשם שלי הוא כרטיס הביקור שלי.." כך טען ג'ורנו בבית המשפט.
בתגובה ענתה השופטת מרוז כי אין בסמכות בית משפט לקבוע אחרת, שעה שנחתמו טפסי הבחירות במשרד הפנים.
העתירה נמחקה ללא צו להוצאות.

עם כל האכזבה ג'ורנו אופטימי מאוד, הוא מאמין שהציבור הרחב אשר מוקיר ומכיר אותו, יבואו ויצביעו בהמוניהם, ג'ורנו טוען כי הציבור הרחב לא ישכחו את פועלו לאורך השנים, עם בהתנדבות בעמותות, בשירות הקהילה, באגודת הסטודנטים, בכנסת ישראל, בתחום המשפטי, ובכלל ג'ורנו איש אהוד ואהוב מאוד בנתניה, ומאמין שהסיעה בראשותו תייצג את תושבי נתניה.
ג'ורנו מסר בתגובה לנתניה נט: "אין בליבי על איש, הטעות היא אך ורק שלי, בזמן מילוי חוברת ההרשמה, לא ציינתי את שמי בנוסף לשם הסיעה, היות וחשבתי כי זה משהו שהוא ברור, מסתבר שלא כך, משהבנתי את הטעות, פניתי למר יוסי שמואלי מנהל וועדת הבחירות בנתניה אשר טען כי אין הדבר בסמכותו, והציע לי להגיש עתירה, מר שמואלי הצהיר כי לא יתנגד לבקשה, אולם לצערי עורכי הדין מהפרקליטות סברו אחרת, וטענו כי זה לשון החוק ולא ניתן לשנותו..." המשמעות מבחינתי מודיע ג'ורנו היא להמשיך לעבוד כרגיל, אני בטוח כך או כך סיעת נתניה שלנו בראשותי תצליח ותהיה הפתעת הבחירות, שום דבר לא ישבור אותנו, אנחנו חזקים ונחושים, הציבור אוהב אותנו, הציבור צמא לשינוי, הציבור פותח בפנינו ערב ערב את הבית ומארח אותנו, אנחנו חשים את הרוח בחוץ, ואוהבים את מה שאנו חשים.
אני קורא לציבור לא להתבלבל, ב-30.10.18 ביום הבחירות, להצביע "נתניה שלנו", בפתק הלבן למועצת העיר יש לבחור את הפתקית הנושאת את האותיות: "רק" עם שם הסיעה: "נתניה שלנו", רק נתניה שלנו. הקדישו לנו 5 דקות ואנחנו נשרת אתכם 5 שנים.