פתיחת הרמפה המזרחית  נפתחה לתנועה הרמפה המזרחית לכביש החוף פתיחת הרמפה המזרחית

בתום כשנתיים וחצי של עבודות, הושלמה הרמפה המזרחית לכביש החוף ונפתחה הבוקר לתנועה. "אנו חונכים היום את הרמפה המזרחית שלא היה קל לקבל את האישור ואת המימון להקמתה" אמרה ראש העיר

פתיחת הרמפה המזרחית 

עיריית נתניה, באמצעות ח.ל.ת - החברה לפיתוח ותיירות נתניה, השלימה עבודות להקמת רמפה מזרחית המתחברת ל"גשר האחדות", שהעלייה אליה נעשית מקצה רחוב האר"י.

מדובר בכניסה חשובה לעיר לנוסעים מדרום לצפון בכביש החוף, אשר מקילה על עומסי התנועה הנוצרים ביתר הכניסות לעיר.
העבודות כללו סלילת כביש דו מסלולי, פיתוח נופי וגינון, בניית קירות תמך, עבודות גישור והקמת מערכות מים וכן תאורה.
עלות העבודות הכוללת הסתכמה בכ -40 מיליון ₪, במימון משרד התחבורה ועיריית נתניה.
בפתיחת הרמפה, ציינה ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אנו חונכים היום את הרמפה המזרחית שלא היה קל לקבל את האישור ואת המימון להקמתה, אבל אין ספק שהיא תקל בצורה משמעותית על תושבי קרית השרון, על תושבי נאות גנים, איזור התעשיה הצפוני, על תושבי עמליה בקיצור על כל תושבי המזרח ובודאי על כל המתחם המערבי וכל תושבי נתניה הרוצים להשתמש בדרך. זו בשורה ענקית שתושלם עם הקמתה של הרמפה המערבית. במקביל – נמשיך לייצר מקומות עבודה נוספים כדי ליצור איזשהוא תמריץ לכל התושבים לא לצאת מנתניה אלא לעבוד בה ולהביא תושבים מבחוץ לעבוד בה אף הם."
אלי דלל, סגן ומ"מ ראש העיר, הממונה על התחבורה: "בשעה טובה אנחנו מגשימים חלומות כנגזרת מתוכנית האב לתחבורה של נתניה. אנו חונכים היום את הרמפה המזרחית ובקרוב נחל בעבודות להקמתה של הרמפה המערבית."
עו"ד שירי חגואל-סיידון, סגנית ומ"מ ראש העיר: "הייתה לי הזכות לקחת חלק בביצוע וההקמה של הרמפה שנעשתה באמצעות החברה לפיתוח נתניה ואני יכולה לומר שהיום הזה מרגש מאוד עבורי ועבור העיר נתניה כולה."