צילום: דוברות מד"א קפץ למסילת הרכבת בבית יהושע והוטח ברציף. 2 פצועים בינוני צילום: דוברות מד"א

גבר כבן 30 קפץ לפני מסילת הרכבת בבית יהושע. גופתו של הגבר עפה מפגיעת הרכבת לכיוון הממתינים בתחנה. שני פצועים במקום וארבעה נפגעי חרדה

צילום: דוברות מד"א

היום בסביבות השעה 11:00 בבוקר (שני) הולך רגל בשנות ה-30 קפץ לפני רכבת נוסעת בתחנת בית יהושע. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הגבר. כמו כן חובשים ופראמדיקים של מד"א ומתנדבי איחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לשני נפגעים נוספים, האחד במצב קל ושני בשנות ה-40 במצב קל עד בינוני, לאחר שנפגעו מהאדם שהתאבד וגופתו עפה לעברם.

חדשות מקומיות - קפץ למסילת הרכבת בבית יהושע והוטח ברציף. 2 פצועים בינוני

צילום: מצלמות אבטחה

עמיר ברנד חובש באיחוד הצלה סיפר: "יחד עם חובשים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני בזירת האירוע לשני עוברי אורח שנפצעו קל וקל עד בינוני כתוצאה מאופי האירוע. מדובר בהולך רגל שנהרג כתוצאה מפגיעת רכבת מה שגרם לשני עוברי אורח ששהו ברציף להיפגע אף הם". 

פארמדיקית מד"א אוריאן לוקאץ' סיפרה "כהשהגענו למקום המראה היה מזעזע ברחבה על הרציף שכב גבר בשנות ה-30 עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. גבר נוסף כבן 46 שהמתין ברציף נפגע מהאדם שנפגע מהרכבת ועף עליו, הוא היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בראש ובגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב."

כמו כן צוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הוזעקו למקום לסייע לארבעה נפגעי חרדה בעקבות אופי האירוע.

בהוראת המשטרה, התחנה נסגרה לתנועת רכבות. רכבות מדרום מסתיימות בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ומצפון בתחנת נתניה.