רפי ימין הגולש פורש: רפי ימין סיים את תפקידו בעירייה רפי ימין

חבר המועצה ומחזיק תיק הצעירים הודיע בסיום אליפות הגלישה בחוף קונטיקי כי יפרוש מתפקידו. "לצערי הציבור קצת אכזב ואחרי חמש שנים הייתה לי ציפייה למספר גדול יותר של מנדטים", אמר. "לפעמים צריך לדעת לשחרר וזה הזמן לעשות לביתי ומשפחתי"

רפי ימין 

רפי ימין, אחד האנשים המזוהים ביותר עם הצעירים בנתניה ומחזיק תיק הצעירים, הודיע בסוף השבוע החולף כי הוא מסיים את תפקידו ופורש ממועצת העיר. "לאחר למעלה מחמש שנים כחבר מועצת העיר ועשייה רבה שאני גאה בה בתחומי הצעירים, הנוער והחופים, במרכז העיר ובמגוון תחומים נוספים, אני מודיע על פרישתי ממועצת העיר", הצהיר ימין בפוסט שפרסם בפייסבוק.

כזכור, בשנים האחרונות פעל ימין רבות למען צעירי נתניה, בין השאר בקידום מסיבות רחוב, מתחם ברים עשיר ושאר תרבות פנאי. ימין הודה לסיעת "נתניה אחת" בה היה חבר ולראש העירייה, מרים פיירברג-איכר על הגיבוי, אך חרף היבחרו פעם נוספת לחבר מועצה בבחירות האחרונות הודה שהוא מאוכזב מעט מהשתלשלות העניינים: "פרשתי זמן קצר אחרי הבחירות כי לצערי הציבור קצת אכזב אותי", אמר ימין בשיחה עם 'נתניה נט'. "אחרי חמש שנים בהן עשינו מהפכה הייתה לי ציפייה למספר גדול יותר של מנדטים. לפעמים צריך לדעת לשחרר וזה הזמן לעשות לביתי ומשפחתי".

ומה לגבי הצעירים אותם הוביל? "אני מקווה מאוד שהנושא לא ישפיע על הצעירים בנתניה", אמר. "בנינו תשתית מדהימה, כיום יש עוגנים לצעירי העיר והתכנית לשנת 2019 כבר מוכנה. אני מודה לאנשי המקצוע המדהימים שעבדו איתי וסומך על ראש העיר שתדע לתת את התיק לאנשים הנכונים".