פגישת עבודה במועצה האזורית עמק חפר  יסלל כביש 444 במקטע כביש 57 פגישת עבודה במועצה האזורית עמק חפר

שר התחבורה ישראל כץ אישר את סלילת כביש 444, במקטע שבין כביש 57 ואחיטוב, וכן קיום פיילוט תחבורה שיתופית גמישה בעמק חפר. בנוסף הורה כץ לבחון סימון שטח ייעודי לתחנת רכבת עתידית בסמוך לפארק התעשיות עמק חפר

פגישת עבודה במועצה האזורית עמק חפר 

שר התחבורה והשר לענייני מודיעין, ח"כ ישראל כץ, ומנכ״ל נתיבי ישראל ניסים פרץ, קיימו ביום חמישי האחרון פגישת עבודה במועצה האזורית עמק חפר עם ראשת המועצה ד"ר גלית שאול ובכירים נוספים במועצה – פגישה שהביאה עמה בשורות רבות וחשובות לתושבי האזור.
בפגישה הורה כץ לגורמי הביצוע במשרדו לבחון סימון שטח ייעודי לתחנת רכבת עתידית על גבי מסילת הרכבת, בסמוך לפארק התעשיות עמק חפר, וזאת במסגרת תת"ל 65 (הכפלת מסילת החוף). יצוין כי מזה שנים מבקשים במועצה להקים תחנת רכבת בעמק חפר, שתוקם על מסילת החוף, ובכך לתת פתרון לתושבים המתמודדים עם פקקים רבים לכיוון תל אביב, ולצמצם את השימוש בכלי רכב פרטיים.
בנוסף אושרה בפגישה סלילת כביש 444, במקטע שבין כביש 57 ואחיטוב. מדובר בבשורה חשובה, שתאפשר הקלה משמעותית בתנועה לתושבי בת חפר, יד חנה, בחן והסביבה.
עוד הוחלט כי יבוצע פיילוט של תחבורה שיתופית גמישה בעמק חפר, על פי העקרונות שהציגה ראשת המועצה שאול – בזמנים ובמסלולים המותאמים לצרכים של תושבי העמק. השר הנחה את נציגי משרד התחבורה לדון בנושא עם אנשי המקצוע במועצה - ולצאת בפיילוט מותאם בהקדם.
כמו כן הוסכם כי תוקם כניסה נוספת לפארק התעשיות מכביש 9, וכי תקודם תוכנית רישות העמק בשבילי אופניים, תוך חיבור למסוף התחבורה המתוכנן בצומת בית ליד.