רחוב הרצל | הדמיה: עדנה ישי- וילסון ארכיטקטורה הסטריט מול החדש של נתניה מתרחב רחוב הרצל | הדמיה: עדנה ישי- וילסון ארכיטקטורה

עבודות נרחבות - שלב ב' בשדרוג רחוב הרצל יבוצעו בהשקעה נוספת של כ- 5 מיליון שקלים. ראש העיר מרים פיירברג-איכר "הפרוייקט נעשה במסגרת מדיניות העירייה להפוך את מה שהיה הדאון טאון של נתניה לסטריט מול"

 

עבודות שלב ב' של הסטריט מול החדש יבוצעו לאורך רחוב הרצל בקטע שבין סמילנסקי – שמואל הנציב לשדרות בנימין - ויצמן ויארכו כחצי שנה.

את העבודות תבצע ח.ל.ת- החברה לפיתוח ותיירות נתניה בניהול ובהובלת מינהלת מרכז העיר.
במסגרת העבודות, תפורק מערכת החשמל העילית הקיימת ותונח מערכת חדשה תת- קרקעית וכן יושלמו תשתיות חשמל נוספות באזור. בנוסף - תוקם תאורת רחוב חדשה, תונח צנרת ותשתית לתקשורת וכן יונחו תשתיות של עיר "חכמה" הכוללות רשת WIFI ותשתית של סיבים אופטים למצלמות. כמו כן - יסללו מדרכות וכבישים חדשים, תוך הרחבת המדרכות.
שלב נוסף ומשמעותי בביצוע הפרוייקט יתמקד בשיקום חזיתות העסקים ברחוב והתקנת סוככים לחנויות בכל קטע הרחוב המשודרג, כך שבסופו תתקבל שדרת חנויות עם סוככים ושילוט אחיד.

יודגש כי עצי הפיקוס הגדלים כיום ברחוב הרצל יועתקו אל מתחם אגם החורף, כפי שנעשה בעבר ובמקומם ישתלו עצים חדשים.
ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "הפרוייקט נעשה במסגרת מדיניות העירייה להפוך את מה שהיה הדאון טאון של נתניה לסטריט מול, המושך אליו תושבים ואורחים רבים. יש לזכור כי בצד שדרוג תשתיות הרחוב, אנו מקפידים לשלב תכנים ופעילויות ובתוך כך להפוך את מרכז העיר למרכז של פנאי ובידור שוקק במיוחד."
עלוית פרויינד, ראש מינהלת מרכז העיר: "הפיכת רחוב הרצל לרח' איכותי ובעל חזות מושכת - ימשיך את תהליך השדרוג שעובר מרכז העיר. זאת בהמשך להתחדשות כיכר העצמאות ופעילות התוכן והפעילות העניפה שמשלימה את השינוי התדמיתי"