עיריית נתניה | צילום: נתניה נט  מועצת העיר אישרה את תקציב עיריית נתניה לשנת 2022 עיריית נתניה | צילום: נתניה נט 

תקציב עיריית נתניה יעמוד על כ- 2.4 מיליארד שקלים, כאשר מרבית התקציב להשקעה במערכת החינוך העירוני, לחזות וניקיון פני העיר, לפעילויות חברה ופנאי, להגדלת בתחום שירות לתושב וחדשנות, לקידום נושאי הנגישות למבני הציבור ובמרחב הציבורי בכלל 

עיריית נתניה | צילום: נתניה נט 

הצעת התקציב הרגיל לשנת 2022 עומדת על כ- 1.850 מיליארד שקלים, כאשר תקציב הפיתוח יעמוד על סך כולל של כ- 550 מיליוני שקלים

אישור התקציב הסופי במהלך ישיבת מועצה מיוחדת ולאחר תהליך שנמשך מספר חודשים, בו השתתפו כלל חברי המועצה הממונים על התחומים השונים בהובלתם של ראש העיר מרים פיירברג איכר, יו"ר ועדת הכספים אלון אלרואי, הממונה על הכספים אבי סלמה והצוות המקצועי בהובלת גזבר העירייה, שגיא רוכל.

ראש העיר, מרים פיירברג-איכר: "אני מאמינה כי עם בואנו לערוך תקציב עירוני, עלינו לפעול באחריות מירבית, תוך הנחות יסוד שמרניות שנועדו לשמור על הקופה הציבורית. מאידך – אנחנו ממשיכים לעשות כל מאמץ כדי לגייס תקציבים ייעודיים ויש לי יסוד סביר להניח שבמהלך השנה נוכל להרחיב את המסגרת התקציבית ולערוך מקצה שיפורים ותוספות במסגרת עדכוני תקציב, על מנת לתת שירות מירבי ומיטבי לתושבי נתניה."

יו"ר ועדת כספים חבר המועצה, אלון אלרואי: "התקציב נערך תוך שיתוף פעולה ראוי לציון מצד כל השותפים לו, דהיינו אנשי אגף הכספים והגברות בעירייה, הפקידות העירונית הבכירה וחברי המועצה הממונים על התחומים השונים. אני יכול לומר כי מדובר בהתנהלות כלכלית יציבה לצד מענה לצרכי העיר ותושביה".

חבר המועצה, אבי סלמה, הממונה על מינהל הכספים העירוני: "בבואנו לערוך תקציב כה משמעותי עם גידול בהוצאות עקב רצון להגדיל שירותים לרווחת התושבים, אין ספק שמדובר באתגר גדול באופן כללי ובוודאי לאחר משבר כלכלי כה חריף שפקד את מדינת ישראל והעולם כולו בשנתיים האחרונות. לכן הגידול התקציבי הופנה בעיקר לנושאי ניקיון פני העיר, שירות לתושב ומעל הכל לתחומי החינוך הרווחה החברה והפנאי על מנת לתת מענה מיטבי לתושבים. במקביל לכך אנו פועלים באופן זהיר ביותר על מנת להבטיח את איתנותה הכלכלית של העירייה כדי להבטיח את המשך מתן השירותים באופן המיטבי והנרחב ביותר. כולנו תקווה ששנת 2022 תהיה שנה של התפתחות משמעותית בכלל תחומי העשייה".