כדורגל חופים ערן לוי מחזור שלישי בחופים: ערן לוי שוב כבש, ראש העין הביסה צלם - דניאל סטרבורבדיס

המחזור השלישי של ליגת כדורגל החופים הסתיים עם קונצרט של שערים, תוצאות מרתקות, מזג אויר מצוין וטקס מרגש לזכרו של ניצן שירזי ז"ל.

 

מכבי נתניה – כפר סבא 1:3

משחק צמוד ומותח בין שתי הקבוצות מהשרון הסתיים עם ניצחון שלישי רצוף לנתניה. ערן לוי כבש ראשון לזכות נתניה בדקה השישית, אבל טעות של נקש אפשרה לאדם מאייר מכ"ס להשוות בשער קל. אדיר דנין חתם את הניצחון של נתניה עם שני שערים תוך שתי דקות. נתניה ראשונה בבית עם מאזן מושלם, כ"ס יורדת למשחקי המבחן.

 

כפר קאסם – בית"ר ירושלים 2:4

גם כפר קאסם מושלמת אחרי ניצחון שלישי ברציפות, הפעם על הקבוצה מהבירה. דינו העלה את כפר קאסם ליתרון ראשון, מנגד, יקיר שינה השווה עבור בית"ר. המאץ' אפ בין דינו לשינה נמשך עם שער נוסף לכל אחד מהם שקבע 2:2 זמני. עאמר וסרסור קבעו את תוצאת המשחק.

חדשות ספורט - מחזור שלישי בחופים: ערן לוי שוב כבש, ראש העין הביסה

צלם - דניאל סטרבורבדיס

בני יהודה – חולון 2:3

לפני המשחק נערך טקס מרגש לזכרו של ניצן שירזי ז"ל, בנוכחות בני משפחה, שחקנים ואוהדים. במשחק בו בני יהודה הציגה לראשונה בשורותיה גם את סלים טועמה. עמרי עטיה, ששיתף בעבר פעולה עם טועמה בהפועל ת"א, כבש בפתיחה והעלה את בני יהודה ראשונה על הלוח, לפני שהכפיל את התוצאה. אלון זבולון צימק ל-1:2, אבל אלירן מגול הגדיל שוב את היתרון של הזהובים. בן מוחא הצליח רק לצמק אחרי טעות של מאיר כהן. חולון עדיין ללא ניצחון אחרי שלושה מחזורים.

חדשות ספורט - מחזור שלישי בחופים: ערן לוי שוב כבש, ראש העין הביסה

צלם - דניאל סטרבורבדיס

חדרה – תל אביב 2:4

למרות שת"א גייסה את שוער הפועל פ"ת בעונה שעברה, קאלה דרשלר, זה לא מנע ממנה מלספוג ארבעה שערים ולרשום הפסד נוסף לחובתה. דווקא התל אביבים עלו ראשונים על הלוח משער של תמיר פור, אבל בן לולו איזן. שיק עוד נתן תקווה לת"א עם שער נוסף, לפני שחדרה כבשה שלושה שערים רצופים מרגליהם של בוזגלו, קירטבה ועיני. הניצחון של חדרה מעלה אותה לרבע הגמר.

חדשות ספורט - מחזור שלישי בחופים: ערן לוי שוב כבש, ראש העין הביסה

צלם - דניאל סטרבורבדיס

מכבי חיפה – הפועל פ"ת 5:2

האוהדים של מכבי חיפה ממשיכים לספק את תצוגות העידוד הכי מלהיבות בליגה, אך היום הם נאלצו לחזור צפונה לאחר שקבוצתם הוכתה שוק על ירך. צחי אילוז, המאמן-שחקן, כבש שלושער לטובת פ"ת, סימן-טוב ואלימלך הוסיפו שניים נוספים לזכות המלאבסים. מנגד, חיפה הסתפקה בשני שערים בלבד של מלכה ואגבריה ובמחמאות לקהל המסור שלה.

 

כרמיאל – ראש העין 9:2

משחק חד צדדי בסיומו מחצה ראש העין את הקבוצה מהצפון, שעדיין לא הסתגלה לליגה. יוסי מכלוף הרשית ראשון, אלעד כהן עם שלושער, חי אטיאס עם צמד, ויטלי גנון עם צמד נוסף ושער של סספורטס השלימו קונצרט של ראש העין על חשבון כרמיאל שכבשה פעמיים בלבד מרגליהם של בלביליה וסנעללה.