עומר ורד  המגן הימני עומר ורד יצטרף למכבי נתניה עומר ורד תמונה: מכבי נתניה

יו״ר מכבי נתניה, דורון אוסידון, סיכם אתמול עם המגן הימני עומר ורד. ורד הגיע אלינו מהפועל חיפה ובעונות הקודמות שיחק בבני יהודה ובמכבי ת"א, שם גם גדל

ורד שיחק בכל הנבחרות הצעירות ובנבחרת הצעירה אף רשם שמונה הופעות בינלאומיות ושער

ורד אמר היום: ״כאשר נודע לי על האפשרות לשחק בנתניה, בקושי הצלחתי לישון בלילות האחרונים מרוב התרגשות. אני מודה על ההזדמנות שניתנה לי לשתף פעולה עם שלומי דורה והשחקנים. אני מתרגש להגיע למועדון מפואר עם קהל מדהים שדוחף ותומך בכל משחק. לא יכול לחכות כבר לעלות למשחק הראשון באצטדיון בנתניה עם הקהל שלנו. מאחל לכולנו בהצלחה ועוד הרבה שנים יחד".

דיא סבע ילבש חולצה צהובה גם בעונה הבאה

דיא סבע הסכים לקצץ בשכרו לאור בקשת יו״ר המועדון דורון אוסידון מהשחקנים. סבע לאוסידון: ״בעונה שעברה התחברתי בצורה נהדרת למועדון ועשיתי קפיצת מדרגה ביכולת שלי ואני מעריך מאוד את מכבי נתניה. אני מבין את המציאות של המועדון ולכן מוכן לבוא לקראתו״.

חדשות ספורט - המגן הימני עומר ורד יצטרף למכבי נתניה

אוסידון התרגש מדבריו של סבע ואמר לו: ״אני מעריך מאוד אותך ואת חבריך השחקנים על הצורה בה התנהגתם בעונה שעברה. כל המדינה דיברה על המקצוענות בה שיחקתם על כר הדשא למרות המצב הכלכלי הקשה ששרר במועדון והעובדה שלא קיבלתם מעל לארבעה חודשים שכר. מהרגע שהגעתי אני פועל, ביחד עם ראש העיר ואנשיה, ללא לאות על מנת שהבעיות הכלכליות שהיו בעונה שעברה לא יחזרו. אני מודה לך״.