גיל פישל ארבעה נציגים לטוברוק בנבחרת הנוער

נבחרת הנוער של ישראל, שנתון 97, נמצאת בהכנות למוקדמות אליפות אירופה. בשבועות הקרובים יערכו מספר אימונים עם הסגל המורחב שצפוי לקחת חלק במשחקי המוקדמות.

בין המוזמנים, יהיו ארבעה משחקני קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק. הבלם ארז איסקוב שנבחר להיות קפטן הנבחרת, הקשרים אופק מרום ומתן דהדי והחלוץ לידור חדד. 

בראיון עם גיל פישל מאמן קבוצת הנוער של בית"ר טוברוק, מספר על בחירתם של השחקנים ותרומתם לנבחרת הנוער.

מה אתה יכול לספר לנו על המוזמנים לנבחרת?

פישל: "חלק מהעבודה שלנו בטוברוק, היא להכין את השחקנים לקבוצות הבוגרים ואנחנו תמיד שמחים שזה בא דרך נבחרות ישראל. זה כבוד גדול עבורנו שיש לנו ארבעה נציגים ואני מאמין שעוד ידינו נטויה.
לגבי השחקנים שזומנו, מדובר בארבעה שחקנים מאוד מוכשרים שהזימון בהחלט מגיע להם. הם עובדים קשה מאוד על המגרש ומחוצה לו ואם הם ימשיכו כך אני צופה להם עתיד ורוד.
הבלם ארז איסקוב הוא מנהיג מבטן ולידה ולא סתם הוא קיבל את סרט הקפטן בנבחרת. מדובר בבלם קשוח וחזק שמהווה את העוגן גם בחוליית ההגנה בטוברוק.
אופק מרום, הוא קשר 50/50 גבוה עם משחק ראש טוב וטכניקה גבוהה ששולט בכדור בשתי הרגליים.
לידור חדד, הוא חלוץ מטרה קלאסי, שיודע לזהות הזדמנויות ברחבה ולהיות במקום הנכון בזמן הנכון על מנת למצוא את הרשת.
ומתן דהדי שהגיעו אלינו רק לאחרונה מבאר שבע הוא קשר מצוין עם ראיית משחק מעולה שיודע להכניס כדורי עומק מבריקים לחבריו לקבוצה עם המון חוכמת משחק."

איך הזימונים הללו ישפיעו על התפקוד שלהם בקבוצה?

פישל: "אומנם מדובר בשחקנים מוכשרים, אבל אסור להם לשכוח מה הביא אותם לקבל זימון לנבחרת ושחובות ההוכחה חלה עליהם מהיום. בסופו של דבר, מדובר בחברה בני 18 שמבינים שהדרך להצלחה עוד ארוכה ושההצלחה הקבוצתית תעזור להם באופן אישי בסופו של דבר. אני מאחל להם בהצלחה בנבחרת ושייצגו את בית"ר טוברוק בכבוד."