הולכת ומסתבכת: נתניה הובסה 3:0 על ידי בית"ר ירושלים צילום: נתניה נט 

הקבוצה של גיא צרפתי לא הייתה קיימת והסתבכה עמוק בתחתית בפתיחת הפלייאוף התחתון. בית"ר סגרה עניין כבר במחצית הראשונה והפכה את המשחק לגארבג' טיים מתמשך 

מכבי נתניה פתחה את אחד השבועות החשובים שלה העונה ברגל שמאל כשהובסה הערב (ראשון) 3:0 בבית בידי בית"ר ירושלים בפתיחת הפלייאוף התחתון. היה זה שחזור של גמר הגביע מאשתקד, שלדאבונה של נתניה גם הסתיים באותה תוצאה.

בעקבות התבוסה, ירדה נתניה למקום ה-11 בטבלה כשבמאזנה 28 נקודות. היא רחוקה רק שלוש נקודות ממ.ס אשדוד שמתחת לקו האדום, ונמצאת בסכנת ירידה ממשית ללאומית.

המגמה הייתה ברורה כבר בפתיחה, ובדקה השישית הוריד עדי יונה כדור נהדר משמאל, ירדן שועה השאיר לאיסמעילה סורו, ששלח כדור אדיר מחוץ לרחבה אל הפינה העליונה וכבש את שערו הראשון העונה, 0:1 לבית"ר.

בדקה ה-19 מיירון ג'ורג' הכין לשועה, שהקפיץ באלגנטיות אל הקורה הרחוקה ופנימה, 0:2. בדקהה-32 הגיע תורו של דור מיכה לבשל. ההגבהה שלו מצאה את ג'ורג', שנגח לקרקע ופנימה וסגר עניין בשלב מוקדם, 0:3 לבית"ר בהפסקה.

נתניה עשתה חילוף משולש בפתיחת המחצית השנייה, אבל הפיגור המוקדם הוציא לה לגמרי את הרוח מהמפרשים והתוצאה נותרה בעינה עד הסיום.

ברביעי (20:00, סמי עופר) תיקח הקבוצה אתנחתא מהצרות בליגה ותפגוש בחוץ את מכבי חיפה במסגרת רבע גמר גביע המדינה. בעונה שעברה נתניה הדיחה את חיפה בדיוק באותו שלב, אבל ביכולתה הנוכחית, קשה מאוד לראות אותה משחזרת את ההישג הזה.