זעזוע בריבוע: גיא צרפתי סיים את דרכו במכבי נתניה תמונה: מכבי נתניה

התבוסה לבית"ר ירושלים עשתה את שלה, והמאמן הוא השני העונה שמסיים את דרכו במכבי נתניה, שנמצאת בסכנת ירידה ממשית ללאומית. צרפתי: "מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים"

מכבי נתניה עוברת עונה נוראית והיום (שני) ביצעה זעזוע בעמדת המאמן, כאשר גיא צרפתי סיים את דרכו בקבוצה. ההודעה על פיטוריו של צרפתי מגיעה פחות מ-24 שעות אחרי התבוסה המחפירה 3:0 לבית"ר ירושלים, כאשר נתניה רחוקה רק שלוש נקודות מהקו האדום ונמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגה הלאומית.
צרפתי הוא המאמן השני שמסיים העונה את דרכו בנתניה, אחרי רן קוז'וק שפוטר גם הוא אחרי תבוסה זהה לאותה קבוצה. הבעלים אייל סגל יצטרך לקבל החלטה משמעותית במיוחד על זהות המאמן השלישי העונה של הקבוצה. פטריק ואן לוון, קובי רפואה, מרקו בלבול ודן רומן הוזכרו כמועמדים להחליפו.
"אוהדים יקרים, הקשר שלי למכבי נתניה מוכר וידוע - המועדון יקר וחשוב לי. כשקראו לי, על אף מצב הקבוצה, התייצבתי ללא התלבטות, מתוך אמונה ורצון לקדם את המועדון, עם כל האתגרים הכרוכים בסגל שנבנה. ההתחלה הייתה טובה - ההמשך פחות", אמר גיא צרפתי.
"הבוקר הגענו להחלטה, אני ביחד עם ההנהלה, שלטובת הצלחת המועדון מוטב להיפרד. מכבי נתניה חשובה ממני, וזו ההחלטה הנכונה לשני הצדדים. תודה להנהלה על האמון, לשחקנים לצוות על העבודה המשותפת ובעיקר לקהל על האהבה הגדולה שלהם. מאחל למועדון הצלחה גדולה בהמשך".
ממכבי נתניה נמסר כי "מועדון הכדורגל מכבי נתניה מודה למאמן גיא צרפתי על התקופה בה אימן בקבוצה. אנו מעריכים את הנחישות והמסירות שגיא הפגין באימון הקבוצה בתקופה מאתגרת זו ומודים לו על לקיחת האחריות על מצב הקבוצה. אנו מאחלים לגיא הצלחה רבה בהמשך".
כזכור, מעבר למאבקי התחתית המתישים, תנסה נתניה לשמור על חלום הגביע כשתפגוש ברביעי בחוץ את מכבי חיפה בשלב רבע הגמר.