סנסציית ענק: מכבי נתניה בחצי גמר גביע המדינה! צילום: נתניה נט 

למרות שנקלעה לפיגור והייתה בעשרה שחקנים, נתניה התעלתה במחצית השנייה, ביצעה מהפך וניצחה 1:3. מקסים פלקושצ'נקו ואיתי בן שבת הפכו יתרון של ליאור רפאלוב וסידרו למאמן מרקו בלבול בכורה מהסרטים 

אף אחד לא ראה את זה מגיע, אבל כשמכבי נתניה מריחה גביע קורים לה דברים טובים.

בבכורה של המאמן מרקו בלבול על הקווים, גברה הערב (רביעי) נתניה 1:3 על מכבי חיפה בסמי עופר, הדיחה אותה שנה שנייה ברציפות וסידרה לבלבול פתיחה חלומית עם כרטיס לחצי הגמר.

המחצית הראשונה הייתה מאוזנת יחסית. נפתלי בלאי מנתניה היה הראשון לאיים על השער בבעיטה מרחוק, אבל הוא פספס במעט את המסגרת. מנגד, ליאור רפאלוב הגיע להזדמנות טובה ברחבה, אבל הכדור שבעט נעצר בקורה.

בדקה ה-41 הגיע השער הירוק: התקפה נהדרת שהחלה בסיבוב נהדר של שואו המשיכה לרפאלוב שמצא את קני סייף, קיבל בחזרה, עשה הטעיה נהדרת ובין שלושה שחקנים שלח כדור נהדר לפינה העליונה, 0:1 לחיפה בהפסקה.

בדקה ה-50 נותרה נתניה בעשרה שחקנים אחרי שבלאי פגע בגסות בקרסולו של תומר חמד והורחק אחרי בדיקת ואר.

דווקא כשהייתה עם הגב אל הקיר, הגיע קאמבק מפואר ומהפך ענק. בדקה ה-70 הוריד איתן אזולאי כדור למחליף מקסים פלקושצ'נקו, ששלח כדור אדיר מחוץ לרחבה ושחזר את שער הניצחון שלו ברבע הגמר מול הפועל ירושלים, 1:1.

בדקה ה-83 הגביה עוז בילו קרן, ההגנה של חיפה חלמה והבלם איתי בן שבת הסתנן בין כולם ונגח מקרוב לרשת, 1:2 לנתניה.

חיפה לחצה במטרה להשיג שוויון, אבל נתניה סגרה עניין בדקה התשיעית של תוספת הזמן, כשאיתמר שבירו נשלח לבד מול שריף כיוף ולא התקשה לכבוש את השלישי ולרוץ באטרף ליציע הצהוב הצוהל.

בעונה קשה כל כך בתחתית ואחרי שהחליפה שני מאמנים, חלום הגביע חי ובועט עבור הפינאליסטית מהעונה שעברה.