ברגל ימין: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את הפועל ירושלים צילום: נתניה נט 

הקבוצה של מרקו בלבול פתחה את השבוע הכי חשוב שלה העונה עם 3 נקודות יקרות ושיפרה עמדות בתחתית. בר כהן הכריע בדקה ה-21. הפנים לחצי הגמר מול באר שבע ברביעי 

מכבי נתניה לא התעלתה לרמה גבוהה הערב (שבת) מול הפועל ירושלים, אבל זכתה בניצחון יקר 0:1 בפתיחת השבוע החשוב ביותר שלה העונה וקיבלה הרבה אוויר ומוטיבציה לקראת חצי הגמר הגדול ביום רביעי מול הפועל באר שבע.

נתניה עלתה ליתרון בהזדמנות הראשונה שלה בדקה ה-21: מהלך קבוצתי יפה שכלל חילופי מסירות בין איגור זלטנוביץ' לעוז בילו בצד שמאל, האחרון העביר רוחב מדויק ובר כהן, חופשי ומאושר, הרים מקרוב את הרשת וחתם את שמו על שער הזכות ה-30 של נתניה בליגה העונה, 0:1 ליהלומים.

נתניה כמעט הכפילה את היתרון אחרי טעות בהגנה האדומה, אבל נדב זמיר הדף ברגע האחרון את הבעיטה של זלטנוביץ'.
מנגד, אוהד אלמגור בעט בעוצמה לפינה, אבל עומר נראון הדף מצוין.

נתניה המשיכה לשחק מבוקר במחצית השנייה, בה לא נרשמו הזדמנויות משמעותיות לשתי הקבוצות. בתוספת הזמן היו שתי טענות לפנדל מצד הפועל ירושלים, אבל השופט אוהד אסולין התעלם ונתן את האות לניצחון הליגה הראשון של מרקו בלבול כמאמן נתניה.

נתניה עלתה זמנית למקום ה-8 עם 32 נקודות ותעקוב מקרוב אחרי משחקיהן של יריבותיה לתחתית - מכבי פתח תקוה מול הפועל תל אביב ומחר מ.ס אשדוד מול הפועל חדרה.

כך או אחרת, היא מגיעה במצב רוח מרומם לקראת המשחק הגדול ביותר שלה העונה ביום רביעי מול היריבה המיתולוגית מבאר שבע, ותנסה להפעיל לגמר הגביע שנה שנייה ברציפות.