מכבי נתניה ערב גיבוש שוברים שגרה: שחקני נתניה יצאו לערב גיבוש ערב גיבוש. מכבי נתניה. צילום: מכבי נתניה העמוד הרשמי

שחקני מכבי נתניה, הצוות המקצועי וההנהלה בילו אתמול בערב גיבוש במלון בעיר. הבוקר, לאחר ארוחת בוקר משותפת, יצאו יחדיו לאימון במתחם האימונים.

ערב הגיבוש כלל ארוחת ערב חגיגית, הופעת סטנד אפ של מני עוזרי והקרנה פרטית של משחק ליגת האלופות שתקיים אמש.

אורח מפתיע ולא צפוי, שהצטרף לאחר ההופעה, היה הבדרן ואוהד הקבוצה, מריאנו אידלמן, שאמר לשחקנים: "אתם אולי לא יודעים, אבל אני אוהד נתניה שנים. אני חייב לומר לכם שאתם קבוצה מוכשרת ואני נהנה לראות אתכם. כל מה שחסר לכם זה לשים את הכדור ברשת כמה פעמים, אבל אני מאמין שזה גם יבוא בעזרת השם כבר בשבת הקרובה. מחזקים אתכם מכאן".

מאמן הקבוצה שלומי דורה מסר לעמוד הרשמי של הקבוצה: "מכבי נתניה הוכיחה שלא משנה באיזה מצב הקבוצה נמצאת, המצב החברתי בכלל, ובין השחקנים בפרט, הוא מעל הכל. אני מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בתוצאות על המגרש כבר בשבת הקרובה בבלומפילד".

קפטן הקבוצה לשעבר, ערן לוי, התייחס לערב הגיבוש: "זה מה שמסמל אותנו תמיד וככה זה צריך להיות. זו לא קלישאה שמכבי נתנה היא משפחה. זה באמת המצב. מכבי נתניה היא בית בשבילי ובשביל כולנו. זה לא מובן מאליו שהגיעו אלינו 12 שחקנים חדשים וכבר אחרי חודש הם מרגישים כאילו הם גדלו פה. זו זכות גדולה וכיף להיות חלק מהמועדון הזה. אני מאמין ששבירת השגרה הזו תעזור ותדחוף אותנו קדימה".

בעניין אחר, לוי נקנס היום ב-3000 שקלים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל  בעקבות הביקורת שהשמיע על השופט רועי בר נתן במשחק ההפסד להפועל חיפה בשבת. "הייתי בלהט האירועים כי אני חי את המשחק", הוסיף לוי. "אמרתי שזו בושה שהם שופטים כך. אני שחקן פעיל כבר 14 שנה בבוגרים, וזה לא קרה לי בעבר. היה רגע אמונציונלי, אבל לא קיללתי. בלי קשר זה לא מתאים לי, אני קפטן, לכן אני מתנצל בפני השופט ובפני הקבוצה שלי".