עוד נקודה כזו ואבדנו: 0:0 בין נתניה לעכו עוד נקודה כזו ואבדנו: 0:0 בין נתניה לעכו עוד נקודה כזו ואבדנו: 0:0 בין נתניה לעכו
מכבי נתניה שלטה במגרש, אבל לא הצליחה למצוא את הרשת וכבר שכחה מתי ניצחה לאחרונה. הקהל, שהפגין נוכחות ועודד בצורה נפלאה, התאכזב ושרק בוז בסיום
חלוקת הכרטיסים בחינם במספר מוקדים בעיר, לצד מחיר הכרטיס האטרקטיבי שעמד על עשרה שקלים בלבד, עשו את שלהם. 

7500 אוהדי מכבי נתניה הגיעו לתמוך בקבוצתם בקרב התחתית מול עכו, שרו בקור המקפיא וסיפקו מופע עידוד לפנתיאון, אבל גם הם עזבו מאוכזבים והחליפו את השירים בשריקות בוז צורמות לצד קריאות 'ביזיון', אחרי 0:0 בסיום.
המחצית הראשונה הייתה כל כולה בשליטה של נתניה, שלא הצליחה לתרגם את יתרונה במגרש לשערים.
ההזדמנות הראשונה הגיעה בדקה ה-13, כשסימיליאניץ' בעט מ-20 מ', אבל דני עמוס קלט.
בדקה ה-20 הגיע המצב הטוב ביותר של נתניה, כשגאל מרגוליס הכניס נהדר ליובל אבידור, שהקדים את עמוס, אבל הכדור שלו נעצר בקורה.
חמזה בארי (יופי של שחקן) כמעט הוריד את נתניה להפסקה עם חיוך, כשהפציץ (42) מ-16 מ' אלכסונית, אבל הכדור חמק ליד העמוד.
במחצית השנייה הלחץ החל לשחק תפקיד ונתניה מיעטה להגיע להזדמנויות. עטר שלח למגרש את עבד ג'בארין וטל איילה האנרגטיים, אך ללא הואיל.
עכו, שהתבססה על מתפרצות, כמעט עקצה בדקה ה-77, כשעדי קונסטנטינוס הגביה משמאל והמחליף דור ז'אן נגח מקרוב וסחט הצלה ענקית מברק לוי. 0:0 בסיום.
בשורה התחתונה, נתניה נותרה עמוק במקום האחרון ולא הצליחה להתקרב ליריבתה לתחתית. בקצב הזה, סיכויי ההישרדות הולכים ופוחתים, וגם ביציע המאוכזב נשמעו כאלה שטענו כי טוב יעשו במועדון עם יתחילו להתכונן לעונה הבאה. בלאומית.

"אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים" 

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "הקהל שלנו לא מרוצה מתחילת השנה, אבל אי אפשר לבוא בטענות לשחקנים מבחינת מחויבות. בחצי הראשון הגענו להרבה מצבים, אבל לא היינו מדויקים והכדור לא נכנס. העידוד דחף את השחקנים והקהל חי את הקבוצה. ננסה לעשות המקסימום ולמרות ההרגשה הלא טובה אני מרגיש שיש שינוי. המומנטום עוד ישתנה לטובתנו והשאיפה היא לצבור לפחות 20 נקודות בסיבוב השני".
מכבי נתניה: ברק לוי, ורד, חסן, מישצ'נקו, זיו, סמיליאניץ', פירס, בארי, מרגוליס (58, ג'בארין), אבידור (69, איילה), סיסאיי (79, נבו מזרחי).
הפועל עכו: עמוס, ליאור לוי, קופטוביץ', מישאלוף, מלול, זיקירוביץ', קונסטנטינוס (91, ג'אבר), כוכב (46, ז'אן), וייסמן (71, סיידר), קסום, יובאנוביץ'.
שפט: זיו אדלר, 7500 צופים בנתניה.