הודחו מגביע הטוטו. נתניה מול בני יהודה אולי הפעם? נתניה יוצאת לטדי למפגש מול בית"ר ירושלים הודחו מגביע הטוטו. נתניה מול בני יהודה
מצב הרוח השפוף בנתניה נמשך לאחר ההדחה מגביע הטוטו באמצע השבוע. האוהדים ממשיכים למחות והתעמתו עם השחקנים לאחר המשחק ובאימון. בקבוצה משוועים לחיזוק עם פתיחת חלון ההעברות. בשבת מחכה משחק מול הר הגעש הצהוב בטדי
עם ניצחון ליגה בודד ב-14 מחזורי ליגה, היעדר ניצחון ביתי כ-8 חודשים והדחה כואבת מגביע הטוטו ע"י בני יהודה באמצע השבוע, הרוחות ממשיכות לסעור במכבי נתניה, ומצב הרוח הכללי ממשיך להיות קשה, כשעם כל משחק הולכת ומתחזקת ההרגשה שהקבוצה בדרך לליגת המשנה. 
בקבוצה בנו על ההכנסה הכספית מהעלייה לחצי גמר גביע הטוטו, ואיתה גם להגדיל את האפשרויות לחיזוק הקבוצה לקראת פתיחת חלון ההעברות בינואר, אבל כאמור התבדו לאחר השער הבודד של ג'וד נוורו, שהדיח את הקבוצה מהמפעל. 
היו"ר דורון אוסידון ממשיך לעשות מאמצים לגייס ממון לחיזוק, אבל בקבוצה מקווים קודם כל לעצור את רצף ההפסדים, כדי לא להגיע לחודש הבא במרחק גדול מדי מחוף מבטחים. 
מלבד הצרות בטבלה, בקבוצה מודאגים מאוד ממשבר האמון בינם לבין האוהדים, שכבר עשו לעצמם מנהג קבוע למחות על יכולתה של הקבוצה בסיום המשחקים, בתוספת קללות חריפות שוודאי לא תורמות להעלאת המורל. 
בסיום המשחק מול בני יהודה חיכו עשרות אוהדים מחוץ לאצטדיון בסמוך ליציאת השחקנים וקיללו אותם ממושכות, מגמה שנמשכה גם באימון הקבוצה, אליו הגיעו מספר אוהדים ומחו קשות על מצב הקבוצה. 
למרות המצב הקשה, גורם במועדון שומר על אופטימיות: "כולנו מאמינים שאפשר להוציא את העגלה מהבוץ. ברור שיגיע חיזוק והמצב לא יישאר ככה. נכון שלא נעים שהאוהדים מקללים, אבל הם הביעו את מחאתם וממשיכים הלאה. בסך הכל יש אווירה טובה במועדון ובאסיפה גם ראובן וגם אוסידון היו רגועים ותמכו בשחקנים". 
בשבת (20:00, טדי) תפגוש הקבוצה את בית"ר ירושלים, שבניגוד לנתניה, העפילה לחצי גמר גביע הטוטו אחרי דו קרב פנדלים מול הפועל באר שבע. "שום דבר אחר חוץ מניצחון לא בא בחשבון במשחק הזה, פשוט אין לנו ברירה אלא לחזור עם שלוש נקודות", סיכמו בקבוצה.