ראובן עטר עוד הפסד לאוסף: נתניה נוצחה 1:0 ע"י בית"ר ירושלים ראובן עטר

מכבי נתניה לא נפלה מהשלישית בטבלה בטדי ואף הגיעה למספר הזדמנויות קורצות, בעיקר של יובל אבידור, אבל כמו במקרים רבים העונה, חסרה רגל מסיימת. שער של דושאן מאטוביץ' במחצית הראשונה הכריע את ההתמודדות

הריטואל הקבוע של מכבי נתניה חזר גם אמש בטדי מול בית"ר ירושלים:

נתניה פתחה חזק, לא נפלה מיריבתה ויכולה הייתה לעלות ליתרון, אבל בפעם המי יודע כמה הכדור לא פגש את הרשת. מנגד, הקבוצה של סלובודאן דראפיץ', אחד העוגנים של נתניה בשנות ה-90, לא הציגה כדורגל גדול אבל השיגה בדיוק את מה שהייתה צריכה: 0:1 קטן-גדול שהמשיך עבורה את המומנטום החיובי לאחר ההעפלה באמצע השבוע לחצי גמר גביע הטוטו אחרי דו קרב פנדלים מול באר שבע.

יובל אבידור יכול היה לכבוש כבר בפתיחה כשפרץ נהדר לרחבה (9) והגיע לאחד על אחד מול בוריס קליימן, אבל השוער חסם את הבעיטה של אבידור ומנע שער. מושיקו לוגסי (17) היה קרוב גם הוא עם כדור חופשי נהדר מ-25 מ', אבל פספס בסנטימטרים את המסגרת.

וכשלא כובשים, כפי שיודעת היטב נתניה מודל 2015/16, סופגים. בית"ר כבשה בהזדמנות הראשונה של במשחק, כשדושאן מאטוביץ' קיבל מסירת אמן מעומר אצילי (33) ומתוך הרחבה בעט מדויק אל בין החיבורים של ברק לוי, 0:1 בית"ר ירושלים.

ראובן עטר, שעדיין לא טעם ניצחון בקדנציה המחודשת בנתניה, שלח למגרש במחצית השנייה את עבד ג'בארין ומומודו סיסאיי, אבל ללא הועיל. אבידור יכול היה לקנות את עולמו (72) כששוב הגיע למצב של אחד על אחד מול קליימן, אבל בעט ברשלנות החוצה.

הדיבורים על חיזוק עתידי בינואר יימשכו גם השבוע במתחם האימונים של נתניה, אבל נראה שזמנה של הקבוצה בליגת העל הולך ואוזל, כשהיא ממשיכה לשקוע עמוק יותר ויותר משבוע לשבוע במקום שמוביל ללאומית.