תחרויות ליגת הגלישה ה-WSL מגיעה לנתניה תחרויות ליגת הגלישה ה-WSL מגיעה לנתניה תחרויות ליגת הגלישה ה-WSL מגיעה לנתניה | תמונה באדיבות עיריית נתניה

120 הגולשי גלים הטובים בעולם מגיעים להתחרות בסבב אליפות הגלישה העולמי, בחוף סירונית 

‏הפנינג הגלישה יערך בשבת ה 16.1 החל מהשעה 9:00 בבוקר

ה –WSL (ליגת הגלישה המקצוענית) בשיתוף ארגון גולשי הגלים בישראל יקיימו לראשונה בחוף סירונית תחרות QS כחלק מסבב המוקדמות העולמי.

ה-WSL הינו הגוף המקצועי המוביל בעולם של ענף הגלישה
בתום סבב המוקדמות, עשרת הגולשים במקום הראשון יזכו בכרטיס לסבב האליפות בעונה הבאה.
בתחרות יתחרו גולשים מרחבי העולם אשר מתמודדים במהלך השנה על ההעפלה לסבב המקצועני. בתחרות תתקיימנה קטגוריות בנים ובנות – סה"כ 120 גולשים מרחבי העולם.
על מנת לתת במה לכישרונות הגלישה המקומיים, יינתנו בתחרות הזדמנות למתמודדים מקומיים. בנוסף ייערך סיבוב מוקדמות לתחרות אשר בו יתמודדו רק גולשים ישראלים ויוכלו לזכות בכרטיס כניסה לתחרות.

ארגון גולשי הגלים וה-WSL הודיע שבתחרות הנוכחית יתקיימו גם מקצי נשים. הוספת תחרות הנשים לאירוע חשובה לארגון גולשי הגלים כצעד משמעותי לקידום הספורט גם בקרב המין החזק!

הפנינג חגיגי

ביום שבת ה-16 לחודש, פתיחת תקופת ההמתנה של התחרות, יתקיים הפנינג גלישה חגיגי שילווה במגוון אירועים בחוף סירונית, ביניהם הופעות, ומתחם אקספו (תערוכה) של החברות המובילות בתחום הגלישה בארץ ובעולם. האקספו יתקיים גם במשך כל תקופת התחרות 16-25 לינואר, בימים שבהם תתקיים התחרות עצמה ובסוף השבוע השני של תקופת ההמתנה.

פיירברג: "תושבי העיר גאים"

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "תושבי העיר נתניה גאים ושמחים על אירוח אליפות העולם בגלישת גלים בחוף סירונית, אחד מחופיה היפים והמרהיבים של העיר נתניה, תחרות בה ייקחו חלק גולשים מקצועיים מארצות רבות. תחרות חשובה זו מצטרפת לתחרויות בינלאומיות מובילות נוספות שהתקיימו באחרונה בנתניה. אנו מאחלים לגולשים גלים טובים והצלחה".

זמיר: "התחרות תחשוף את ענף הגלישה בארץ לעולם"

יו"ר ארגון גולשי הגלים בישראל, יוסי זמיר: "כבר שנים שענף גלישת הגלים בארץ הינו אחד מענפי הספורט היותר אהובים ונחשקים שיש. בשנים האחרונות, תופס הענף תאוצה ומכניס לתוכו יותר ויותר קהלים מכל הגילאים. כחלק מהתפישה של קידום גלישת הגלים בישראל החלטנו על קיום תחרות סבב של ה WSL בארץ, תחרות אשר תחשוף את ענף הגלישה בארץ לעולם ותביא את טובי הגולשים אלינו. כבוד הוא לנו לארח את ה-WSL בישראל.

"אוהדי הגלישה מוזמנים ל- Gold Coast

ראש עיריית הגולד קוסט, אוסטרליה, מסר: "נתניה וגולד קוסט הן ערים תאומות, וזוהי הזדמנות נפלאה עבור שתי הערים שלנו לקחת חלק בחילופי תרבות וספורט בקנה מידה בינלאומי וגדול כל כך. מיטב הגולשים שלנו בדרכם לנתניה להשתתף בתחרות. חוף הזהב שלנו -The Gold Coast - הוא ביתם של כמה מהגולשים הטובים ביותר בעולם, שרבים מהם בדרכם לעיר נתניה לתחרות ראשונה זו.אני מאחל למארגני הWorld Surf League ולמתחרים הרבה הצלחה ומזמין את כל אוהדי הגלישה לבקר ב Gold Coast החל מה- 8 במרץ כאשר קו החוף הדרומי שלנו יוכרז רשמית כשמורת גלישה עולמית".

התחרות תתקיים בחוף סירונית, בין התאריכים 16 – 25 ינואר 2016
פרטים נוספים: אתר ארגון גולשי הגלים בישראל – www.isa.org.il