נס ציונה חוגגת את העליה לשמינית הגמר יש סינדרלה: נס ציונה העיפה את נתניה מהגביע נס ציונה חוגגת את העליה לשמינית הגמר
הקבוצה מצמרת ליגה א' דרום מתחה את נתניה עד רגעי הסיום, אבל כשכולם כבר התכוננו להארכה, עקצה בדקה ה-93 ועלתה לשמינית הגמר עם ניצחון 0:1 קטן-גדול. אוהדי הקבוצה ניסו לתקוף בסיום את היו"ר דורון אוסידון. במשחק הבית הקרוב מול בני יהודה יימכרו כרטיסים משפחתיים ב-50 ש"ח בלבד 
עושה רושם שכבר אין למכבי נתניה לאן להידרדר בעונה הנוכחית, אבל בכל פעם היא מגיעה לשפל חדש.

800 האוהדים האמיצים שקפאו באצטדיון בנתניה, שרקו בוז בפעם המי יודע כמה וקיללו את השחקנים וההנהלה, אך גם היו הוגנים מספיק כדי למחוא כפיים בסיום לסינדרלה מנס ציונה, שהדיחה את קבוצתם מהגביע לאחר 0:1 דרמטי, ועלתה על חשבונה לשמינית הגמר. 

נתחיל מהסוף. השופט הרביעי עידן לייבה הניף שלט של 4 דקות תוספת זמן, כששתי הקבוצות, שהיו במצב של 0:0 המשיכו להניע את הכדור בעצלתיים בדרך להארכה. רגע לפני, בדקה ה-93, נשרק כדור חופשי לנס ציונה. סהר לוי הגביה כדור חד מימין, ויותם פנסו, שגדל בנוער של מכבי תל אביב ועבר גם בהפועל קטמון, נגח נהדר לפינה הרחוקה ופנימה ושלח את האורחת לחגוג עם 50 האוהדים שליוו אותם והתמקמו ביציע התחתון, רובם ילדי מחלקת הנוער של האגודה.
מילים חמות מגיעות למאמן נס ציונה אוהד בוזגלו, שאגב העפיל יחד עם כל שלושת אחיו – אלמוג (בני יהודה), אסי (הפועל אשקלון) ומאור (הפועל באר שבע), לשמינית הגמר. בוזגלו הכין היטב את קבוצתו למשחק ונס ציונה שיחקה מסודר, תוך הנעת כדור שקטה וטובה, ולמרות שלא סיכנה כמעט את שערו של ברק לוי, ידעה לעקוץ בדיוק ברגע הנכון, כיאה למשחק גביע. כך או אחרת, הבדלי הליגות בהחלט לא ניכרו בין הקבוצות.

נתניה שיחקה זהיר

נתניה? גיא צרפתי, שטרם ברור אם ימונה למאמן קבוע, הוא לא האיש שאפשר לבוא אליו בטענות לגבי היכולת הדלה מפתיחת העונה, אבל למרות זאת, נתניה שיחקה זהיר מדי מול קבוצה שהיא שתי ליגות מתחתיה, וכבר שכחה מתי כבשה שער שדה בפעם האחרונה.
המחצית הראשונה הייתה הטובה יותר של נתניה, כשהרכש הברזילאי טיאגו דוס סנטוס היה קרוב לכבוש כבר בדקה ה-7, כשבעט בעוצה מפינת הרחבה, אבל סחט הצלה מעמית שמש. טל איילה, מושיקו לוגסי, שכבר שוחרר ושב לקבוצה כלאחר יד, ניסו גם הם, אבל מצאו את שמש מוכן.
החצי השני היה חלש יותר, ונס ציונה, בהזדמנות הראשונה הממשית שלה במשחק, כמעט עקצה בדקה ה-82. המחליף בן סיטלקול נשלח לבדו מול ברק לוי, אבל הכדור שבעט פספס בסנטימטרים את הקורה, מה שהוציא עוד יותר את אוהדי נתניה מהכלים.
כאמור, כולם כבר התכוננו ל-30 דקות נוספות, אבל אז הגיע המהלך המנצח של לוי את פנסו.

אוסידון: "מתנצל בפני האוהדים"

בסיום המשחק חיכו עשרות אוהדי נתניה מחוץ לאצטדיון, התגודדו ליד רכבו של היו"ר דורון אוסידון ואף ניסו לפגוע בו. כוחות המשטרה במקום פיזרו את ההתקהלות.
בשעת לילה מאוחרת הוציא אוסידון הודעה לתקשורת: "אני רוצה ראשית להתנצל בפני האוהדים על ההדחה בשלב כל כך מוקדם של הגביע. הנהלת המועדון תמשיך לפעול ככל יכולתיה הכלכליות, על מנת לחזק את הקבצה להמשך המשחקים הקריטיים להישרדותנו בליגת העל. בכדי למלא את האצטדיון במשחק הבית הקרוב נגד בני יהודה, החלטנו לאפשר לכל המשפחה – הורים וילדים, בהצגת ת.ז, לרכוש כרטיס למשחק ב-50 ₪ לכל המשפחה. אני קורא לאוהדים של מכבי נתניה לבוא ולהפגין תמיכה בכדי לעזור למועדון לחזור לדרך המלך. רק ביחד נוכל לעבור את התקופה הקשה הזאת".

צרפתי: "עוד יום לא נעים למועדון הזה"

מאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי: "מדובר בעוד יום לא נעים למועדון הזה. יש הרבה אנשים מסביב שמנהלים את המועדון וזה לא מגיע להם ולקהל הזה. נעשה הכל כדי להוציא את העגלה מהבוץ. אני איש של המערכת במכבי נתניה ושחקן עבר של המועדון. הקבוצה מאוד חשובה לי, אבל אני לא העניין פה, אלא הקבוצה. הקהל בא ודוחף, שר לשחקנים אבל יש כאן בעיה מורכבת וקשה יותר. נעשה הכל כדי להשאיר את הקבוצה בליגה וברור שאנחנו מאמינים שזה אפשרי". 

מאמן נס ציונה, אוהד בוזגלו: "אמרתי שאם אנחנו נעלה, אז כל האחים יהיו בשלב הבא. היינו אנדרדוג מובהק, אבל באנו ונתנו תצוגת תכלית טקטית יוצאת מן הכלל. יש שתי ליגות בינינו והבדלי רמות לא קטנים בכלל, אבל עם הרבה משמעת, תעוזה ועבודה קשה החבר'ה שלי השיגו ניצחון חוץ ואין מאושר ממני. גם מבחינת כושר גופני עמדנו בצורה מרשימה ותכנית המשחק עבדה בצורה אבסולוטית. אלה הרגעים הכי מאושרים למאמן. אני שמח שהכרענו את המשחק עוד לפני ההארכה.
לגבי השלב הבא אמר בוזגלו: "כמובן שנרצה להמשיך ולעשות מה שאנחנו יכולים כי הכל אפשרי בכדורגל. אני מעדיף לקבל בשמינית את אחי אסי, מהסיבה הפשוטה שהוא משחק בלאומית. אנחנו לא מחפשים אטרקציות, אבל נעשה כל מה שאפשר וגם נרצה ליהנות מעצם המעמד".