אהרון שוינפלד יחד עם ראש העיר החלוץ המרכזי אהרון שוינפלד מצטרף למכבי נתניה אהרון שוינפלד יחד עם ראש העיר | תמונה: מכבי נתניה

מכבי נתניה החתימה היום את החלוץ המרכזי אהרון שוינפלד עד סיום העונה עם אופציה להארכה. ההסכם כולל סעיף שחרור של 750,000$ באמצעות סוכנו, שחקן העבר, לאו קרופניק. בנוסף חברי דירקטוריון מכבי נתניה קיבלו החלטה להמשיך ולתמוך בדורון אוסידון כיו"ר הקבוצה ולסייע לו בתקופה הקשה בה מצויה הקבוצה.

שוינפלד בן 23, סיים לפני כחודש חוזה בן 3 שנים בשורות קולמבוס קראו מליגת ה - MLS האמריקאית, שהגיעה העונה עד לגמר.

מאזן הקריירה שלו כולל 51 הופעות ו - 5 כיבושים בשורות קולמבוס ו - 12 גולים ב - 18 הופעות בהם היה מושאל לקבוצת דיטון דאטצ' ליונס. כמו כן שיחק בעברו במכללת ETSU שם רשם 20 כיבושים ב - 72 משחקים בהם שיחק.
אהרון הוא בן לקהילה היהודית של נאשוויל, טנסי מה שאיפשר להגיש בקשה להוצאת אזרחות.

שויפלד: "מרגיש בית חם"

שוינפלד התייחס לחתימה ואמר: "אני כבר מרגיש בנתניה בית חם. גדלתי במשפחה יהודית ציונית ותמיד רציתי לבוא ולשחק בישראל. מבחינתי לבוא לשחק עבור מועדון מפואר כל כך, עם מתקנים מרשימים כאלה, מהווה הגשמת חלום. אני נרגש לקראת ההופעה הראשונה. גם הצבעים של קולמבוס הם זהב -שחור ככה שבכלל אני מרגיש בבית. אני מודע ומודה למועדון על המאמצים הכבירים שנעשו על מנת להשלים את הליכי קבלת האזרחות הישראלית שלי וכעת חובת ההוכחה עלי".

אוסידון: אהרון יהווה חיזוק משמעותי

דורון אוסידון, יו"ר המועדון בתגובה: "מיד לאחר היום הראשון באימון רצינו להחתים את אהרון, אבל נושא הוצאת האזרחות, למרות המאמצים שעשו כל הגורמים בעיר ובכלל זה ראש העיר, הושלמו רק בימים אלה. אהרון יהווה חיזוק משמעותי מאוד לקבוצה ואני בטוח שיהווה בורג משמעותי במסע להינצלות שלנו מהקו האדום".

פיירברג: מקווה כי תמצא לו כלה בישראל

ראש העיר נתניה, מרים פיירבג-איכר, שפעלה לסייע לקבלת אזרחותו של שוינפלד מסרה: "אני מאחלת לאהרון הצלחה רבה ומברכת אותו עם הפיכתו לאזרח ישראלי מן השורה. תקוותי כי אהיה השדכנית שתמצא לו כלה ראויה כאן בישראל. אהרון, אדם מקסים ושחקן מוכשר, עלה לישראל כדי שמכבי נתניה לא תרד ליגה. שוב, אאחל לו, לשחקנים, לכל מועדון ולאוהדים היקרים של מכבי נתניה הצלחה רבה".

עודד מכנס יסייע לאוסידון

לאחר שהתבקש ע"י חברי הדירקטוריון וע"י ראש העיר הביע עודד מכנס את נכונותו להירתם בהתנדבות מלאה לטובת מכבי נתניה לסייע ולייעץ לדורון אוסידון בכל הקשור להחלטות המקצועיות.

חברי הדירקטוריון מייפים את כוחם של דורון אוסידון ועודד מכנס ברוח דברים זו והם ימשיכו ללוות ולסייע לקבוצה לאורך כל הדרך ובתקווה להגיע לימים טובים יותר למועדון.