מכבי נתניה מול הפועל עכו כמעט רשמי: מכבי נתניה הובסה 4:1 בעכו

קריסת מערכות כללית בנתניה, שרשמה הפסד מספר 18 העונה. כל תוצאה פרט לניצחון חוץ במחזור הבא מול קריית שמונה תוריד את הקבוצה רשמית ללאומית

משחק מוזר מאוד היה הערב (ראשון) בעכו, שאירחה את מכבי נתניה ורצתה לשפר עמדות במאבק ההישרדות. 

 

שריקת הסיום מצאה את הצהובים שחורים עצבניים ובאפיסת כוחות, כשלמרות מחצית שניה טובה ולחץ בלתי פוסק על שער עכו, מה שיזכרו בסופו של דבר בנתניה הוא את תוצאת הסיום העגומה - 1:4 לעכו, הפסד מספר 18 העונה למכבי נתניה, שקרוב לוודאי תרד רשמית במחזור הבא לליגה הלאומית.

מסכת השערים החלה בדקה ה-11, כשלנרי קהינדה תעתע במישצ'נקו באגף ושלח כדור מדוד לראשו של דילן סייס, והבלגי קטן הקומה נגח מקרוב פנימה, 0:1 לעכו.
אותו סייס השלים צמד (28) והכפיל את היתרון של עכו, כשהוא מנצל את האין הגנה של נתניה כדי לנגוח כדור קשתי לפינה הרחוקה, הפעם לאחר הגבהה של אחמד קסום, 0:2.
נתניה חזרה למשחק 5 דקות להפסקה: מוטי מלכה בעט כדור חופשי מ-30 מ', דני עמוס השמיט וסער בנבנישתי המשיך מול שער חשוף פנימה, 1:2 בהפסקה.
שחקניו של מנחם קורצקי עלו חדורי מוטיבציה למחצית השנייה במטרה להשוות ושכבו על השער של עכו, אבל כמעט כרגיל העונה, המחסור ברגל מסיימת זעק לשמיים.
הגדיל לעשות לינגאנה (63) שרשם החמצה בלתי אפשרית, כשמול שער חשוף הצליח למצוא מ-2 מ' את המשקוף, לאחר רוחב מדויק של אקסנטה. גם בנבנישתי יכול היה להשלים צמד עם בעיטה טובה מהאוויר (72), אבל דני עמוס היה במקום ומנע שער.

וכמאמר הקלישאה - כשלא כובשים - סופגים. בדקה ה-83 מבצע אישי של עוז פרץ הסתיים בבעיטה שטוחה שנעצרה רק ברשת, 1:3, וחמש דקות מאוחר יותר (88) עוד שגיאה קשה בהגנת נתניה סידרה מצב נהדר לסמואל גילמור, שאמר תודה רבה והפך את הניצחון לתבוסה, 1:4 בסיום.

נתניה רחוקה כעת 17 נק' מקריית שמונה, שמעל הקו האדום, כשנותרו עוד ששה מחזורים לתום העונה.

במחזור הבא ייפגשו השתיים בקריית שמונה, כשכל תוצאה מלבד ניצחון חוץ של נתניה תקבע באופן רשמי את מה שידוע לכל אוהד צהוב וכואב כבר חודשים ארוכים: מכבי נתניה תשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.