אוסידון וראשי העירייה בימים יפים יותר אין משכורות: שחקני נתניה צפויים לפתוח בשביתה אוסידון וראשי העירייה בימים יפים יותר

בעיריית נתניה אמנם הצהירו כי ההקצבה השנתית תועבר לקבוצה, אבל דורשם ערבויות מתאימות בטרם יועבר הכסף. בשורה התחתונה, משכורות השחקנים ועובדי המועדון מתעכבות כבר למעלה מחודשיים, והשחקנים יודיעו ככל הנראה על השבתת האימונים

חילוקי הדעות בין יו"ר מכבי נתניה דורון אוסידון, לעיריית נתניה, ממשיכים לגרום לכך ששחקני ועובדי המועדון טרם קיבלו את משכורת חודש פברואר. בעקבות העיכוב, צפויים שחקני הקבוצה לפתוח בשביתה ולא לקיים אימונים עד אשר יימצא פתרון.

אוסידון וראשי העירייה בימים יפים יותר

כזכור, בהנהלת הקבוצה, בראשות היו"ר אוסידון, טוענים כי עיכוב המשכורות נובע מכך שהעירייה טרם העבירה למועדון את ההקצבה השנתית שלה, בסך כ-700 אלף ש"ח, ומי שמשלמים את המחיר הם השחקנים, רבים מהם בעלי משפחות, שכאמור טרם קיבלו את שכרם.  

בהודעה מטעם העירייה נאמר כי בהמשך לפגישת העבודה שנערכה בשלישי בן מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו ליו"ר מועדון מכבי נתניה, דורון אוסידון- הודיע יום לאחר מכן מנכ"ל העירייה כי כספי התמיכות לשנת 2016 יועברו למועדון לאחר קבלת ערבות בנקאית או לחילופין ערבות מטעם הבקרה התקציבית.

נבהיר כי סך כל התמיכה העירונית במועדון מכבי נתניה לשנת 2016 עומד על 2.3 מיליון ש"ח.
כפי שסוכם, מתוך סכום זה יקוזזו הכספים באופן הבא:
850
 אלף ש"ח עבור דמי שימוש באצטדיון ומגרש האימונים, שהמועדון לא העביר לעירייה לשנת 2015.
 830
אלף ש"ח שישוריינו ע"י העירייה לטובת ערבות להלוואה שנטל המועדון, האמורה להיות משולמת בחודש נובמבר (במידה והמועדון ישלם את ההלוואה הסכום יועבר אליו).

124  אלף ש"ח עבור דמי השימוש באצטדיון לשנת 2016 (עד כה שחקה הקבוצה ארבע משחקיםוכן דמי השימוש במגרש האימונים בשפירא, עד לחודש מאי 2016 בסך של 100 אלף ש"ח.
היתרה, בסך של כ- 400 אלף ש"ח, תועבר כאמור לקבוצה בכפוף לקבלת ערבות בנקאית או לחילופין ערבות מטעם הבקרה התקציבית, כפי שהתחייבה בחוזה השימוש בתקנים עירוניים לעניין דמי שימוש, מחודש יולי 2016 ועד לחודש דצמבר 2016. 
"
לצד הרצון הרב לסייע למועדון עלינו לנהוג באחריות ובזהירות בכספי הציבור ולהעבירם רק בהתאם להצגת המסמכים הנדרשים", נמסר מעיריית נתניה.

בשורה התחתונה, ולמרות שבעירייה ממשיכים לטעון כי הכעס של אנשי המועדון לא צריך להיות מופנה כלפיהם – בשורה התחתונה, עד שלא יתקבלו הערבויות המתאימות, ההקצבה העירונית לא תועבר, וכפועל יוצא לא ישולמו המשכורת.

השחקנים צפויים כאמור להודיע על שביתה מאימונים, כשרבים מהם זועמים וטוענים כי נפלו קורבן למאבקי הכוחות של העירייה מול אוסידון. כך או אחרת, הסיוט המקצועי שכולל ירידת ליגה בעונה נוראית מבחינה מקצועית עם ניצחון בודד ב-27 משחקים עד כה, גולש כעת גם לפסים מכוערים בכל הקשור להיבט הפיננסי.