כרגיל, מאוכזבים. מכבי נתניה מול בני יהודה הסבל נמשך: נתניה נוצחה 1:0 ע"י בני יהודה כרגיל, מאוכזבים. מכבי נתניה מול בני יהודה
בני לם סייע לעומר פרץ על הספסל, דיא סבע קיבל דקות ראשונות העונה ונתניה הייתה טובה יותר מיריבתה, אבל שוב כשלה במבחן התוצאה וספגה מההזדמנות הראשונה הרצינית של האורחים במשחק
מכבי נתניה עברה עוד שלב כואב בדרך לסיומה של העונה השחורה ביותר בתולדותיה, כשנוצחה הערב (ראשון) 1:0 בביתה ע"י בני יהודה וספגה את הפסדה ה-22! העונה. 

כרגיל, מאוכזבים. מכבי נתניה מול בני יהודה

המאמן בני לם, המחזיק בתעודת פרו, ישב על הספסל וסייע לעומר פרץ לנהל את המשחק, אבל למרות שליטה ויוזמה של נתניה ברוב שלבי המשחק, הצהובים שוב לא השכילו להבקיע וירדו מנוצחים למגינת ליבם של האוהדים. 

המחצית הראשונה התנהלה בקצב הליכה וההזדמנות הטובה ביותר הייתה של איציק כהן (5) שהגיע למצב של אחד על אחד, אבל שוער בני יהודה, איתמר ישראלי, הדף מצוין.
בדקה ה-20 שרק השופט סהר ארבלי לפנדל לזכות נתניה אחרי ספק נגיעת יד של שון גולדברג ברחבה, אבל ביטל את החלטתו בצדק לאחר התייעצות עם הקוון. 0:0 משמים בהפסקה.
בני יהודה פתחה טוב יותר את המחצית השנייה ומיד באה על שכרה. שי קונסטנטין העביר (47) רוחב מדויק והמחליף ג'וד נורו, פחות משתי דקות על המגרש, גלגל מקרוב מול השער החשוף פנימה וכבש בהזדמנות הראשונה הרצינית של הזהובים במשחק, 0:1 לבני יהודה.
בדקה ה-60 אחזה התרגשות ביציע הצהוב, כשדיא סבע זכה לדקות ראשונות העונה ושב למגרשים לאחר כ-10 חודשים בהם נעדר עקב פציעה קשה.
סבע גם קיבל שתי הזדמנויות טובות לקנות את עולמו, אבל בשתיהן החטיא את המסגרת. מעבר לזה, נתניה תקפה וניסתה לחזור למשחק, אבל איתמר ישראלי הצטיין בשער בני יהודה ושמר על הניצחון.