רועי דיין שיטת הקיזוז: 1:2 לנתניה על שעריים רועי דיין
החבורה של סלובודאן דראפיץ' ממשיכה להרשים בלאומית. שעריים כבשה שער מוקדם, אבל ערן לוי ורועי דיין השלימו מהפך ולקראת הסיום יכלו להגדיל את התוצאה. ניצחון נוסף ישיב את נתניה למאזן חיובי
מכבי נתניה ממשיכה לאותת שכדאי מאוד לספור אותה העונה בליגה הלאומית.
 
היהלומים הפכו הערב (ב') פיגור מוקדם לניצחון 1:2 על מכבי שעריים במשחק שנערך בנס ציונה. נתניה, שפתחה את העונה עם 9- נקודות, כבר עם 2- לאחר שלושה מחזורים, וניצחון נוסף במחזור הבא ישיב אותה למאזן נקודות חיובי. כמו שהחבורה של דראפיץ' נראית, המקום בצמרת הגבוהה הוא רק עניין של זמן. 
נתניה שלטה מן הפתיחה, אבל דווקא שעריים כבשה בדקה ה-10 בניגוד למהלך המשחק: הגנת נתניה הדפה כדור שבעט מאמדו, אבל ערן ביטון, המושאל ממכבי חיפה, הגיע ראשון לכדור החוזר ושלח מ-16 מ' כדור שטוח ומדויק מהאוויר היישר אל הקורה ופנימה, 0:1 לשעריים. 
נתניה חזרה לעניינים דקה להפסקה. דידייה קוגבניה שלח כדור סרגל על 40 מ' לערן לוי, שפרץ מול בן רהב ובשמאל שלח שטוח פנימה וכבש את שערו השלישי העונה, 1:1 בהפסקה. 
המגמה ההתקפית של נתניה נמשכה במחצית השנייה, ובדקה ה-51 עלה להופעת בכורה ברק בדש, שצורף ברגעי הנעילה של חלון ההעברות. רבע שעה מאוחר יותר (66) הושלם המהפך: רועי דיין החל במהלך כשמצא את עלי מוחמד בימין. מוחמד ניסה להכניס כדור לרחבה, אבל אז הגיעה טעות קשה של מאור ג'רסי, שכשל בהרחקת הכדור. דיין אמר תודה רבה ומקרוב שלח בחצי גובה לפינה, 1:2 לנתניה, שקיבלה רוח גבית נפלאה ממאות אוהדיה ביציע. 
עד הסיום הספיקו גם ערן לוי וגם בדש למצוא את הקורה, אבל בשורה התחתונה, הכיוון של נתניה הוא למעלה.