נתניה חזרה ל-2:2 מול אחי נצרת קאמבק כפול: נתניה חזרה ל-2:2 מול אחי נצרת נתניה חזרה ל-2:2 מול אחי נצרת

החבורה של דראפיץ' עמדה בפני הפסד בכורה בליגה כשפיגרה בבית 2:0, אבל סבע וקוגבניה קבעו שוויון ונתניה נותרה ללא הפסד בתום 13 מחזורים

מכבי נתניה ממשיכה להתקשות מאוד בהיעדרו של ערן לוי הפצוע, אבל היום (שישי) הוכיחו שחקניו של סלובודאן דראפיץ' הרבה אופי, כשחזרו בשלבי הסיום מפיגור בן שני שערים, ניצלו מהפסד בכורה העונה בליגה וכפו תיקו 2:2 על אחי נצרת.  

 

נתניה חזרה ל-2:2 מול אחי נצרת

למעלה מ-2000 צופים הגיעו לאצטדיון בנתניה במזג אוויר חורפי, וראו את קבוצתם סופגת בדקה ה-33: מתיאס מרטין הפך לאחור כדור ברחבה ועוביידה אבו רביע, שהיה בעמדת נבדל, המשיך נפלא מהאוויר לפינה הנגדית, 0:1 לאחי נצרת. 

שתי דקות בתוך המחצית השנייה השתתקו יושבי היציע: כדור סתמי שהורחק מחלק המגרש של נצרת חשף הגנה דלילה של נתניה ואבו רביע נותר חופשי ומאושר כדי להשלים צמד, 0:2. 

מאותו רגע אחי הסתגרה ובקושי עברה את החצי, ונתניה תקפה את שערה בחמת זעם כדי לחזור למשחק. בדקה ה-68 מצא עלי מוחמד במסירת אמן את דיא סבע, שלא התבלבל וצימק מקרוב, 2:1. השוויון המיוחל הגיע ארבע דקות לסיום: המחליף ניסן דנון מצא את דידיה קוגבניה, שיצא למבצע אישי מבריק, חלף על פני שלושה שחקנים ומול גד עמוס גלגל פנימה וחתם את הקאמבק הצהוב, 2:2. אמג'ד סולימאן הורחק בדקה האחרונה של תוספת הזמן אחרי פגיעה ללא כדור בניקו אולסק. 

מצד אחד, נתניה עדיין ללא הפסד ליגה אחרי 13 מחזורים, אבל מצד שני, החבורה של דראפיץ' רכה יותר ללא לוי הפצוע, והקבוצה שעשה רושם שעומדת לדרוס את הליגה סופרת כבר תיקו שני ברציפות.