2:5 לנתניה על נצרת עילית הקונצרט השבועי: 2:5 לנתניה על נצרת עילית 2:5 לנתניה על נצרת עילית

יכולת נפלאה של נתניה הובילה לניצחון ביתי מרשים, והיא ממשיכה להוליך בגאון את הטבלה בדרך לליגת העל. צמדים לסבע ווייסמן, דנון כבש והורחק

מכבי נתניה מודל 2016/17 פשוט נהנית מכדורגל.

הסגל העמוק והמגובש, ההברקות האישיות והכימיה הקבוצתית, בולטים לעין בקבוצה בקבוצה המלוכדת שבנה סלובודן דראפיץ', שממשיכה לשייט להנאתה לליגת העל.

היום (שישי) הביסה נתניה את נצרת עילית מהתחתית 2:5, והגדילה את הפער בצמרת ל-5 נקודות - 39 לעומת 34 של בית"ר תל אביב/רמלה ועכו במקומות השני והשלישי.
ניסן דנון פתח בחגיגה כבר בדקה ה-7, כשקיבל כדור מבדש ומ-18 מ' בעט שטוח לעבר השער. השוער האורח שגיא מלול השמיט לתוך שערו, 0:1 נתניה.
בדקה ה-22 החל המופע הפרטי של דיא סבע. ויקי כחלון חתום על בישול נפלא עם מסירה בין שלושה שחקנים, וסבע בנגיעה קסומה המשיך מקרוב פנימה, 0:2.
שבע דקות מאוחר הגיע השלישי. שון וייסמן, שהציל את נתניה מהפסד רק ביום שני האחרון, נשלח לרחבה ושלח שטוח וחד לפינה, 0:3.
בדקה ה-31 ביצע דנון גליץ' מסוכן, פגע בשחקן יריב וראה בצדק את הכרטיס האדום.
חולי עבדאללה, שנכנס כמחליף בשורות נצרת עילית, המתיק מעט את הגלולה עם כדור אלכסוני מ-16 מ' שהפתיע את דין גל וחדר פנימה, 1:3 בהפסקה.
אלא שהמארחת לא הורידה את הרגל מהגז גם בעשרה שחקנים. וייסמן השלים צמד (60), כשמלול רק מלטף את הכדור בדרך לרשת. נצרת עילית שוב צמצמה משער עצמי בנגיחה לאחור של אלכסנדר ז'דנוב, אבל אקורד הסיום היה שייך לסבע, מי אם לא הוא - כשקיבל כדור מקוגבניה, הטעה נהדר שחקן הגנה ושלח את הכדור פנימה כדי להשלים צמד אישי וחמישייה גדולה לנתניה. בכושר הנוכחי, יהיה קשה מאוד למנוע את כרטיס העלייה לליגת העל מהמכונה הצהובה.