חוגגים את השער הרביעי השוערים לא הגיעו: 4:4 משוגע בין נתניה למכבי הרצליה חוגגים את השער הרביעי

מכבי הרצליה כבר הובילה 0:2 וחלמה להנחיל לנתניה הפסד בכורה בליגה, אבל קאמבק צהוב החזיר את נתניה לשוויון ושתי טעויות של השוער בר מנקר אפשרו לה להשלים מהפך. כשנראה היה שהמשחק גמור טעויות של דין גל וטגה הובילו לחלוקת הנקודות

איזה משחק משוגע התקיים היום (שישי) בהרצליה, עם שערים נהדרים, מהפכים וטעויות מביכות של שוערים.

חוגגים את השער הרביעי

בשורה התחתונה מכבי הרצליה ומכבי נתניה חילקו את הנקודות ונפרדו בתיקו 4:4, כשכל קבוצה יצאה מהמשחק ברגשות מעורבים.

החגיגה בהרצליה החלה דווקא מצד הקבוצה המקומית, כשדין גל הכשיל (9) את אופיר עמרם, ומלך שערי הלאומית, ג'ורדן פושה, דייק מהנקודה הלבנה, 0:1. בדקה ה-24 מור שקד הכפיל את התוצאה עם בומבה אדירה מ-25 מ' אל בין החיבורים, אבל נתניה חזרה כעבור שלוש דקות, כשניקו אולסק ניצל תרדמה בהגנת הרצליה וכבש מקרוב, 1:2 להרצליה בהפסקה.

20 דקות נהדרות של נתניה בחצי השני השלימו מהפך מפואר: דיא סבע (53) עצר בחזה וגלגל את השוויון אחרי בישול אדיר של ערן לוי, ובהמשך הגיעו שתי טעויות קשות של שוער הרצליה, בר מנקר, שאפשר לאביב אברהם (69) ולשון וייסמן (73) להרשית מקרוב בדרך ל-2:4 לנתניה, שהשלימה גם 50 שערי זכות בליגה.

נגמר? הרצליה חזרה כמעט משום מקום. אמייה טגה הוריד בחזהו (84) כדור לדין גל, אבל הכדור חדר לשערו הוא. שתי דקות לסיום, גל חסר הביטחון הרחיק כדור חסר אחריות היישר ללבנים של הרצליה, וג'ורדן פושה השלים צמד כשגלגל מקרוב את השוויון, 4:4.
גם ביום כזה, אגב, הגדילה נתניה את הפער מהשנייה עכו ל-6 נקודות, לאחר שהאחרונה הובסה 3:0 מול האחרונה, מכבי שעריים.