וייסמן. צמד במשחק העונה מהפך על מהפך: 2:3 לנתניה על עכו וייסמן. צמד במשחק העונה

משחק העונה הבטיח וקיים, בעיקר במחצית השנייה. עכו ביצעה מהפך תוך שש דקות אחרי שער יתרון של וייסמן, אבל המילה האחרונה הייתה של נתניה, שפתחה פער של שש נקודות מהמקום השלישי ומתקרבת לליגת העל

כ-8,000 אוהדים חמים ומסורים של מכבי נתניה סיפקו יופי של תפאורה למשחק העונה בין שתי המוליכות של הליגה הלאומית. הדרמה, שכבר הפכה לשמה הנרדף של נתניה, ניגנה שוב כינור ראשון ובסיומה השלימה נתניה מהפך גדול בדרך לניצחון 2:3 על הפועל עכו שקירב אותה לליגת העל.

וייסמן. צמד במשחק העונה

שון וייסמן הדליק את היציעים הצהובים בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשגלש היטב לכדור של ערן לוי וקבע 0:1 לנתניה. עכו פתחה בסערה את החצי השני, כשבראנקו מיכאילוביץ' (50) וציון צמח (56) משלימים מהפך מהיר, אבל נתניה, כהרגלה העונה - לא מרימה ידיים עד השנייה האחרונה. 

וייסמן השלים צמד (73) מבישול של סייף פאדול ואקורד הסיום היה שייך לדידייה קוגבניה (87) שכבש את אחד השערים החשובים העונה של היהלומים, כשחלף במבצע אישי בין ארבעה שחקנים ומתוך הרחבה הפציץ את שער הניצחון, 2:3.
נתניה התבססה במקום הראשון עם 60 נקודות, שלוש יותר מעכו ושש יותר מהפועל רמת גן, שניצלה מהפסד כשחזרה בדקות הסיום לתיקו 2:2 מול אחי נצרת אחרי פיגור בן שני שערים.
חמישה מחזורים לסיום העונה, נתניה קרובה מתמיד להבטיח את הכרטיס לליגת העל.