סל הניצחון המשוגע של ליאור שגב בשנייה האחרונה: נתניה הפסידה לקריית מוצקין ולא עלתה ללאומית סל הניצחון המשוגע של ליאור שגב

שלשה משוגעת של ליאור שגב הוותיק עם הבאזר הממה את האוהדים ביציעי הקופסל, מנעה הארכה ושלחה את מוצקין לליגת המשנה על חשבון נתניה עם ניצחון 68:71. צפו בדרמה הגדולה בשניות הסיום

יותר כואב מזה לא יכול להיות

אליצור עירוני נתניה הייתה טובה יותר והוליכה לאורך רוב דקות המשחק השלישי והמכריע אמש (שני) בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הארצית מחוז צפון מול מכבי קריית מוצקין, אבל בתום דרמה גדולה בסיום הקבוצה הצפונית היא זו שתשחק בעונה הבאה בליגה הלאומית.
האוהדים הרבים שוויתרו על חגיגות העלייה בכדורגל וקיוו לחוויה דומה בקופסל תפסו את הראש כלא מאמינים. כולם כבר היו בטוחים שהמשחק הולך להארכה, כשלמרות רבע אחרון בשליטה צפונית, הצליחה נתניה לחזור מפיגור ארבע, עם נקודות של יואב דביר ושתי קליעות עונשין של אדיר הרוש חמש שניות לסיום, שקבעו שוויון 68:68.
היחיד שלא חשב על הארכה היה ליאור שגב. הרכז הוותיק לקח את הכדור ואת האחריות, טס לחצי המגרש של נתניה ועם הבאזר, מהפינה, כששני צהובים חוסמים אותו, שיחרר איכשהו זריקה בלתי אפשרית שצללה פנימה עם הקרש ושלחה את מוצקין ללאומית עם 68:71 וניצחון 1:2 בסדרה.

"אין מה לעשות – זה הספורט"

"התחושה לא קלה, כי עבדנו קשה כל העונה כדי להיות במקום הראשון ולזכות ביתרון הביתיות", סיכם באכזבה הקפטן הוותיק אלירן גואטה. "עם זאת, ידענו שזה יכול לקרות כי שתי הקבוצות היו מועמדות חזקות לעלייה. עשינו עונה מדהימה ואני גאה בכל החברים שלי. חבל שזה נגמר בסוף בהחמצה גדולה, אבל אין מה לעשות זה הספורט".
הרבו לאליצור עירוני נתניה: יואב דביר 18, אדיר הרוש 13, אופק בוגדנובסקי 12, אבי גולה 11, איתי קרביוב 9.
הרבו למכבי קריית מוצקין: רותם ברזילי 18, עידו קוז’יקרו 16, ליאור שגב 12, אלמוג ברק 11.