ניקולס (ניקו) אולסק עכשיו זה רשמי: מכבי נתניה בפלייאוף העליון ניקולס (ניקו) אולסק

מכבי נתניה חזרה לליגת העל רק בתחילת העונה ובמוצאי השבת האחרונה הבטיח היהלומים הצהובים את מקומם בפלייאוף העליון של הליגה הבחירה בישראל והוכיחו כי הם כאן כדי להשאר

אחרי שנים לא פשוטות במועדון מכבי נתניה, שינוי דרמטי ויסודי ובעיקר המון אהבה לסמל אפשר לומר שמכבי נתניה הגיעה לנחלה ובצדק.

הקבוצה שסומה כבר במחזורים הראשונים של העונה למרעננת הרשמית והפתעת העונה הוכיחה שני מחזורים לפני סיום הליגה הסדירה שהם פה כדי להשאר אך יתרה מכך שאין דבר העומד בפני הרצון שזה לא היה חסר שם. אחרי עונה באמת חלומית שהגיעה לשיאה ביום שבת האחרון עם המהפך האדיר שנתניה מול מכבי חיפה, שלוש נקודות שהבטיחו את מקומם של היהלומים הצהובים בפלייאוף העליון. בסיום המשחק תפסתי לשיחה קצרה בספרדית את ניקולס (ניקו) אולסק על הרעב להצליח, סוד ההצלחה של הקבוצה, הקהל והרצון להשאר בנתניה.

מכבי נתניה עשתה את מה שאף אחד לא ציפה ממנה ותסיים את העונה בפלייאוף העליון, האמנת שתגיעו לזה?

כמובן שהאמנתי שנגיע לזה ואני יכול להגיד לך שלא רק אני, כולם במועדון. אנחנו עולים למגרש לשחק כדורגל טוב, ללחוץ ולעשות את מה שאנחנו יודעים לעשות בלי לפחד מהקבוצות הגדולות וזה מה שהוביל אותנו למקום שהגענו אליו. אחד הדברים שאני באופן אישי הכי אוהב במועדון ומתחבר אליו בקבוצה זה האינטרס המשותף של כולם לדחוף את הקבוצה קדימה, שמישהו מהשחקנים מבקיע גול כולם שמחים והפרגון הוא אדיר. 

חדשות ספורט - עכשיו זה רשמי: מכבי נתניה בפלייאוף העליון

אתה חושב שזה סוד ההצלחה העונה?

בין היתר אבל יש עוד הרבה, כמו למשל ההחלטה העונה לשחק עם שחקנים טובים אבל פחות מוכרים בשם, כמוני שרעבים להצליח ולהוכיח את עצמם על המגרש. יש כאלה שיפרשו את זה כסיכון אבל אני רואה את זה כמשהו נכון ועובדה שזה הוכיח את עצמו בפועל.

מה יש לך להגיד לקהל של הקבוצה?

כל מה שאגיד לא יספיק לתאר את ההערכה שיש לי אליהם, הם אנשים מדהימים שמרעיפים עלינו השחקנים אהבה ללא תנאי ולא רק שאנחנו מנצחים, הם תמיד שם. כמי שאין לו משפחה בארץ האהבה הזו נורא מחזקת ותומכת וגורמת לי ואני בטוח שלכל אחד מהשחקנים לרצות ולרצות כל אחד מהם כל משחק מחדש.

היית רוצה להשאר בנתניה?

ברור! אין דבר שהייתי רוצה מאשר להמשיך לשחק במועדון הזה, אבל כרגע אני עסוק בלחשוב על המשחק הקרוב בשבת, זה נכון שהבטחנו את מקומנו בפלייאוף העליון אבל עד שהעונה לא תמה לחלוטין יש לנו לאן להשתפר ולטפס במעלה הטבלה. יש לנו אפשרות להמשיך ולהפתיע ואני מאמין שנעשה את זה.