דן גלזר יהלום צהוב ושמו דן גלזר דן גלזר

דן גלזר, הקשר בן ה-21 של מכבי נתניה, בראיון כנה במיוחד על ההבדלים מתחילת העונה להיום, האפשרות לחזור למכבי תל אביב, ערן לוי והקהל הנתנייתי

רגע אחרי שהסתיים המחזור האחרון בליגה הסדירה ופחות משבועיים לפני שמתחילים את הפלייאוף העליון, הצלחנו לשוחח עם דן גלזר וזה מה שהיה לו לומר 

גלזר ימשיך בצהוב?

מה זה בעצם העונה הנוכחית של מכבי נתניה מנקודת מבטך?

מכבי נתניה עשתה עונה אדירה ולא משנה מאיזו נקודת מבט יסתכלו על זה, אם להיות כנה איתך אז למרות שאני אופטימיסט שמאמין בכל ליבו בטוב ובכך שמחשבה יוצרת מציאות, בתחילת העונה היינו הרבה מאוד שחקנים חדשים שחלקם הגדול לא הכיר את הצוות והסגנון, השיטה של נתניה קצת מיוחדת בנוף של הכדורגל הישראלי ולקח קצת זמן להתרגל. במחנה אימונים חששתי קצת וזה לא היה נראה לי ממש נכון ואז הגיע המחזור הראשון בגביע הטוטו מול פתח תקווה וכולנו התפרצנו והצגנו כדורגל מדהים, ואז המחזור הראשון בטרנר הסתכלנו אחד על השני והבנו שאנחנו יכולים לעשות הרבה מעבר למצופה. תביני שהתבאסנו מהתיקו מול אלופת המדינה.

אם בכנות עסקינן, נראה שלמרות שמכבי נראית טוב והתוצאות מדברות בעד עצמן אבל עדין יש משחקים שבהן המחצית הראשונה מעולה ובמחצית השניה ירידה חדה ביכולת ולפעמים להיפך,איך אתה מסביר את זה?

שיטת המשחק שלנו היא אינטנסיבית ולפעמים נראה שהיכולת טיפה יורדת לכמה דקות ואז אנחנו נותנים את הספרינט האחרון אבל אין משהו ספציפי מכוון, אם את מדברת על אתמול אז לדעתי המשחק לא היה טוב מבחינתנו, אבל כן הרגשתי שעלינו מדרגה והצלחנו לנצח בכוח גם שאנחנו לא ממש טובים, לפעמים גם את זה צריך. היו משחקים בתחילת העונה שלא היינו מנצחים משחקים כמו אתמול.

בנושא אחר, לא מעט שמועות יש לאחרונה בנוגע לחזרה שלך למכבי תל אביב, עד כמה זה שמועות ועד כמה אמת?

שמועות תמיד היו ותמיד יש, אם לומר את האמת אז אני לא ממש יודע מה הדיבור וגם לא ממש מתיימר לדעת לפחות בשלב זה, הסוכן שלי מתעסק בעניינים האלו ואני מתעסק בכדורגל ובלהיות מרוכז על המגרש.

אתה רוצה להשאר במכבי נתניה?

אני לא רק רוצה, אני מאוד רוצה להשאר בנתניה לעוד כמה עונות, אני מאוד נהנה פה ומרגיש מחובר לשחקנים ולצוות שמבינים ומקדם אותי מאוד. אני מאמין שאני אשאר בנתניה גם בעונה הבאה לפחות ויודע שיש לי המון לתרום לקבוצה.

יש שחקנים כמו ערן לוי שקיבל הצעות מפתות כלכלית מקבוצות אחרות ועדין בחר להשאר בנתניה, אתה גם שייך לסוג השחקנים הזה?

מכבי נתניה זה ערן לוי וערן לוי זה מכבי נתניה,אין צעד חכם יותר ממה שעשה לוי שבחר להשאר בקבוצה, ששחקן מוצא קבוצה שעריכה אותו ומרגישה לו בית אין לו סיבה לפזול לצדדים, כסף לא קונה הרגשה. אני מאוד נהנה במכבי נתניה היום ומחובר מאוד למועדון ולקהל, נכון להיום אני מאודרוצה להמשיך פה. 

שאלה לסיום, הקהל של נתניה, אמציונלי ולפעמים קשה לעיכול, איך אתה חווה אותם?

אין על הקהל של  מכבי נתניה, כל מילה שאגיד עליהם לא באמת תספיק לתאר אותם, הם המניע הכי גדול של הקבוצה והכוח שלהם מורגש גם בחדרי ההלבשה. כשחקן לראות את האוהדים מגיעים לעודד בהמוניהםזה מרגש ומחמיא וגם מחייב כי אין דבר שאנחנו רוצים יותר מאשר לשמח את הקהל שחייבים להודות שמלווה אותנו גם בטוב וגם ברע ועל זה כל פעם אנחנו אומרים להם תודה ועכשיו שוב אני אומר להם תודה גם פה