נתניה נוצחה 6:5 על ידי באר שבע משער זהב נתניה נוצחה 6:5 על ידי באר שבע משער זהב נתניה נוצחה 6:5 על ידי באר שבע משער זהב

לירון פרטוק שב לקווים, אבל נתניה, שחזרה חמש פעמים מפיגור, הפסידה לראשונה העונה בהארכה. צמד לקררה כולל מספרת נהדרת, רביעייה לפיליפוב הבולגרי, כולל שער הניצחון 

מכבי נתניה הפסידה לראשונה העונה בליגת החופים כשנוצחה היום (שישי) 6:5 לאחר הארכה בידי הפועל באר שבע, אחת הקבוצות האטרקטיביות בליגה.

המאמן לירון פרטוק, ששב לקווים לאחר שקם מהאבל על מות אביו, קיווה להמשיך מומנטום צהוב של שני ניצחונות מפתיחת העונה, אבל לאדומים היו תכניות אחרות.
באר שבע עלתה ליתרון בדקה השביעית אחרי מבצע אישי של פיליפוב הבולגרי שכבש בין שניים, אבל שלוש דקות אחר כך הפציץ אזיקייל קררה הברזילאי את השוויון. נתניה עוד לא נרגעה מהחגיגות ובמהלך שלאחר מכן השלים פיליפוב צמד לאחר טעות קשה של השוער חן ברקוביץ', 1:2 לבאר שבע בתום השליש הראשון.
בפתיחת השליש השני מספרת וירטואוזית שלקררה היישר מזריקת השוער של אבי גבאי קבעה שוויון, אבל שוב מיד אחר כך חזרה באר שבע להוביל מראשו של ג'וטו. הקצב הנהדר נמשך כשאוורטון קרע את הרשת ואיזן שוב, אבל פיליפוב השלים מקרוב שלושער, 3:4 לדרומיים לקראת השליש האחרון. נגמר? לא כשמדובר בנתניה. כדור שטוח של בן בריגה קבע שוויון בפעם הרביעית, אבל שוב האדומים הגיבו מיד: שילוב של רפיון בהגנה על מתן כהן וטעות קשה של אבי גבאי החזירו את היתרון לבאר שבע, 4:5. דקה לסיום השווה נויה פראן בפעם החמישית (!) בכדור חופשי אדיר, 5:5. הארכה.
ג'וטו יכול היה לנצח במספרת אדירה, אותה הוציא ברקוביץ' מהחיבורים, אבל במהלך הבא נכנע פעם נוספת לגיבור המשחק פיליפוב, שהיה בכל מקום על כר החול בפולג ולא הסתפק בפחות מניצחון.