הפועל דולפין נתניה: מקום שני באליפות הגילאים של ישראל הפועל דולפין נתניה: מקום שני באליפות הגילאים של ישראל הפועל דולפין נתניה: מקום שני באליפות הגילאים של ישראל

45 שחייני דור העתיד של האגודה נטלו חלק באליפות לגילאי 10-14 וזכו במדליות רבות וב-2,249 נקודות במצטבר, שזיכו אותם במקום השני המכובד 

<

צילום: ערן עפרוני

לא פחות מ-500 שחיינים זינקו בשבוע שעבר לבריכה הלאומית במכון וינגייט ונטלו חלק באליפות הגילאים של ישראל המיועדת לגילאי 10-14. בין מאות המשתתפים היו 45 שחייני הנבחרת הצעירה של אגודת הפועל דולפין נתניה. התלכיד המקצועי בחסות חבורת מאמנים צעירה ואמביציוזית הכוללת את יגאל שייכט, רוני בווה, ארנון גפני, מרילין תקוה וברק עטר הוביל להישגים מצוינים הן במשחים האישיים והן במשחי השליחים, מדליות רבות ו-2,249 נקודות שהעניקו לדולפינים המקומיים את המקום השני הכללי באליפות.

בין השחיינים הבולטים היו אלקס דולגיך שזכה בשתי מדליות זהב ובמדליית ארד, יובל שולמן שזכה במדליית זהב ובמדליית כסף, רולן גברילוב (כסף וארד), יונתן לבל (זהב), לוריין לונגו (כסף), טלי גוכמן (ארד) ומקסים קליין (ארד).

יש לציין כי מחלקת הצעירים של אגודת הפועל דולפין נתניה נמצאת בשנים האחרונות בתנופה וצמיחה מקצועית וכמותית גדולה ביותר, הרבה מאד בזכות התמיכה והסיוע החשוב לו זוכה האגודה מאגף הספורט של העירייה בהובלת מוטי שעיבי וסגנו תומר ברזילי. יו"ר איגוד השחייה, סימון דוידסון , יו"ר האגודה לשעבר ומייסדה, שהוביל במשך שנים רבות את חזון התנופה והפיתוח של השחייה בנתניה, שלח את ברכתו על ההישגים המרשימים לשחיינים ולצוות האימון.