מרוץ סולגאר השני מרוץ החופים השישי יוצא לדרך מרוץ סולגאר השני | צילום: רן אליהו

אלפים צפויים להשתתף במרוץ חופים איקאה נתניה 2019 המשלב ריצה במקצה תחרותי ובמקצה עממי. ההרשמה בעיצומה. ראש העיר מרים פיירברג "המרוץ הייחודי הפך למסורת בעירנו ואחד מאירועי הדגל של נתניה"

מרוץ חופים איקאה נתניה מתקיים זו השנה השישית, ויתקיים ביום שישי ה-5 באפריל 2019.
המרוץ אותו מפיקה עיריית נתניה בחסות "איקאה" מהווה חווית ריצה ייחודית המשלבת ריצה לאורך הטיילת וסיום בריצה לאורך החוף הרחב על גבי החולות המהודקים בים.

במרוץ יהיו 4 מקצים

מקצה חצי מרתון 21.1 ק"מ - מסלול תחרותי המשלבת את טיילת נתניה וריצה של כשלושה ק"מ על חוף הים.
מקצה 10 ק"מ -מסלול תחרותי משולב, חלקו על הכביש וטיילת החוף של נתניה וחלקו השני על קו החוף.
מקצה 5 ק"מ -מסלול תחרותי מעגלי אשר משלב ריצה על הכביש, ירידה בשביל ישראל וריצה על קו החוף.
מקצה 2 ק"מ עממי-מותאם למשפחות וילדים.

במרוץ צפויים להשתתף אלפים מכל רחבי הארץ. בסיום המרוץ יתקיים בחוף פולג הפנינג גדול עם דוכני מזון בריאות, הופעות, מתחמי ישיבה ועוד.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר: "אני מזמינה את כל חובבי הספורט בכלל והריצה בפרט למרוץ החופים איקאה נתניה- המרוץ היחיד בארץ המתקיים לאורך החוף היפה במדינה ומשלב חווית ריצה לאורך נוף עוצר נשימה בכמה מקצים: מקצועיים ועממיים. המרוץ הייחודי הפך למסורת בעירנו ואחד מאירועי הדגל של נתניה, המקיימת לאורך השנים תחרויות ארציות ובינלאומיות, ביניהן, תחרות גלישת הגלים הבינלאומית, אליפות אירופה בכדורגל, טורנירי טניס בינלאומיים ועוד.

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל: "אנו שמחים לקחת חלק השנה ב"מרוץ חופים איקאה נתניה". חנות איקאה נתניה היא כאמור החנות הראשונה של איקאה בישראל ובשנים שחלפו נוכחנו להכיר את אוכלוסיית העיר על כל גווניה וללכת עימה יד ביד מזה 17 שנים. אנחנו מזמינים את כל תושבי העיר להגיע ולרוץ איתנו לאורך קו החוף השליו של העיר, לחוויה של ספורט, הנאה ואתגר."