לאנה גובו זכתה בפרס "נשים אלופות מכבי" צילום: נועם שושני

לאנה גובו בת ה-16 מנתניה זכתה בפרס במסגרת "נשים אלופות מכבי" לנערות עד גיל 18, אחת מהספורטאיות המצטיינות לשנים 2021-2022

בטקס של מכבי ישראל, "נשים אלופות במכבי", שנערך בשבוע שעבר, במסגרתו נבחרות נערות מתחומי ספורט שונים, נבחרה לאנה למצטיינת בקטגוריית הרכיבה ע"י ועדת הנשים של מכבי ישראל בה זכתה במלגה כספית ובמענק לטובת אימונים ותחרויות.

לאנה החלה לרכב בגיל 10, היא מתאמנת ורוכבת בחוות Training LD באודים, אלופת הארץ בשני מקצי נוער בסגנון אקסטרים קאובוי וסגנית אלופת הארץ בקטגוריית נוער נוספת.
לאנה מתחרה על סוס בשם סיינה, היא מתאמנת ארבעה ימים בשבוע, עם המאמן אשיר קול ובסיום הטקס סיכמה: "אני רוצה להודות לחוות LD Training ולמשפחה שלי שמלווה אותי בדרך, אני מאושרת מהפרס ומהמתנה שקיבלתי".

ליאור דובובסקי מחוות Training LD באודים "עונת 2022 הייתה טובה מאוד עבור לאנה והסוס עליו היא רוכבת-סיינה. הצמד עשה מקצים יפים ברמה גבוהה והזכיות הרבות של לאנה באליפויות בעונה החולפת, גם במלגת "נשים אלופות במכבי" הם תוצאה של השקעה גדולה והתחייבות מצד לאנה למקצוע הרכיבה ולתחרויות הרכיבה.
"אין ספק שלאנה היא אחת מרוכבות הנוער היותר מוכשרות שיש בארץ בענף האקסטרים קאובוי. אנו גאים מאוד בהישגיה ובבחירתה ע"י ועדת הנשים של מכבי ישראל ובטוחים שגם בעונות הקרובות עוד נשמע את השם שלה פעמים רבות"

אורי חכם מנכ"ל ההתאחדות הלאומית לספורט הרכיבה בישראל: "מרגש מאד שרוכבת צעירה וכשרונית זכתה בפרס במסגרת "נשים אלופות מכבי", גאווה גדולה להתאחדות הלאומית לרכיבה ולחוות ld באודים שם היא רוכבת ומתאמנת"