שני תושבי נתניה זכו באליפות ישראל בסיף מימין: שחר גלבוע, ולודיה גולדפלד וליטיסיה שלומי |צילום: ולרה גולדפלד

אלופי סיף חדשים מנתניה: ולודיה גולדפלד זכה במקום הראשון באליפות ישראל עד גיל 17 ושחר גלבוע זכה במקום הראשון באליפות ישראל לגיל 15

אלופי סיף החדשים מנתניה: ולודיה גולדפלד (14) זכה במקום הראשון באליפויות ישראל לקדטים עד גיל 17 שהתקיימה בגני תקווה. בנוסף, הוא זכה גם באליפות הנוער עד גיל 20 בסגנון החרב. .
שחר גלבוע זכה באליפות ישראל בתחרות לגילאי 15, שהתקיימה אף היא בגני תקווה.

באותה תחרות קטפו שני תלמידים נוספים את המקום השלישי: לטיסיה שלומי וענבר לייזר.
על ההישגים המרשימים, לצד המוטיבציה והכישרון של הספורטאים והספורטאיות הצעירים, אחראי המאמן מיכאל גפן, שמאמן בחוג לסיף מזה 28 שנים במרכזים הקהילתיים דרום נתניה (עיר ימים ופולג) מבית החברה למתנ"סים ועיריית נתניה . המאמן הוא חבר באיגוד הסיף הארצי ואימן את נבחרת ישראל לשעבר במשך 40 שנה. גפן היה אלוף המכביה התשיעית ב- 1973 ובשנת 75 זכה באליפות ישראל בבוגרים. עד היום הצמיח המאמן גפן עשרות אלופי ישראל בחרב.

האם הביקוש לחוג סיף גדול יותר מבעבר?
"כן. יש ביקוש רב לחוג והשנה עוד יותר בעקבות הזכיות והמיומנויות שהחוג מפתח, כגון: התמדה, משמעת עצמית, קואורדינציה, גמישות, זריזות וחשיבה טקטית".

מה אתה מאחל לאלופים החדשים?
"האלופים הם בעלי יכולות גבוהות ואני מאחל להם להמשיך ולהתמיד, לשמור על הכושר הגופני ועל הכושר הקוגניטיבי. אשמח שיורחבו הימים ושעות הפעילות של האימון עבור כל המתאמנים. ההורים של כל האלופים הם הורים תומכים ואני מאחל לכל הסייפים מנתניה הצלחה רבה!".